28.11.2014

Recenzie carte: Albastru nemarginit, aproape transparent - Ryu Murakami

Sursa imagine: libris.ro
Vreau sa incep aceasta recenzie multumind librariei online si echipei Libris pentru faptul ca au onorat comanda foarte repede si pentru excelenta serviciilor oferite. Cartea am terminat-o de citit in doua zile. Aceasta are 191 de pagini, este aparuta la editura Polirom in anul 2012, se afla printre cele mai de succes 10 carti (top 10) si este scrisa de Ryu Murakami.
Prima carte scrisa de Ryu Murakami pe care am comandat-o se numeste "Auditia" si dupa ce am citit-o, m-am decis ca trebuie sa am si restul cartilor scrise de acest autor. Pot spune ca Ryu Murakami a devenit unul dintre autorii mei preferati si vor urma si alte carti scrise de el in biblioteca mea.
Pentru cei care nu stiu, Ryu Murakami s-a nascut in 1952 in orasul Sasebo. Acesta a fost baterist intr-o trupa si a urmat cursurile Facultatii de Arta Musashino. Cartea "Albastru nemarginit, aproape transparent" a fost publicat in 1976 si a fost distins cu prestigioase premii literare japoneze.
Aceasta carte ilustreaza o lume a drogurilor si a sexului reflectat intr-un ciob de sticla. Japonia nu este un loc numai al templelor, al culturii si al traditiilor, lucruri roz prezentate oriunde la televizor. Exista si cealalta parte a lumii in care un grup de tineri descriu viata lor de zi cu zi sub influenta diferitelor tipuri de droguri si a orgiilor sexuale pe care le organizeaza militarii americani si la care ei participa. Cartea nu duce lipsa de actiune si descrieri picante care te fac sa savurezi momentele si sa rasfoiesti pagina dupa pagina pana la epuizare. Atunci cand te aflii sub influenta drogurilor esti ori mai atent la detaliile din jurul tau ori te pierzi si ratezi anumite momente din jurul tau dar nu e bai, mai ales cand politia iti bate la usa si te gaseste "fumat" si gol prin casa, atat pe tine cat si pe prietenii tai.
Recomand aceasta carte. Merita citita iar vestea trebuie dusa mai departe. Nota: 10/10.
Share:

2 comentarii:

  1. Pare un subiect interesant. Chiar aveam de gand sa cumpar cateva carti...si poate pe lista mea va fi si aceasta carte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recomand! Este o carte foarte buna. Citeste orice carte de Ryu Murakami si o sa le vrei si pe restul. Efectul acesta il are autorul. Scrie fenomenal!

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!