17.11.2014

Cine a castigat?

Sursă poză: tvr.ro
Felicit România pentru numărul mare de persoane care au ieşit la vot şi au votat pentru viitorul nostru nostru. Unii au votat cu Ponta, unii au votat cu Iohannis. Fiecare a votat după cum a crezut de cuviinţă şi cu cel cu care rezonează, pe care îl considera demn de a-l reprezenta. Îmi doresc o
Românie bună şi care să evolueze, indiferent de rezultatul alegerilor. Ca un bun cetăţean, ieri am păşit în secţia de votare şi am votat cum am crezut de cuviinţă. "Să fie de bine", mi-am spus.
Cine a câştigat?
Nici Ponta şi nici Iohannis nu a câştigat. Adevăraţii câştigători sunt poporul român, care s-a prezentat la vot şi şi-au decis viitorul. În comparaţie cu alţi ani, oamenii şi-au lăsat comoditatea acasă şi s-au prezentat la vot.
Acum, avem un nou preşedinte. Ca un simplu cetăţean al acestei ţări, îmi exprim singura dorinţă public: Îmi doresc să fie bine!

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!