21.11.2014

Throne Wars - Joc de strategie medievala pe Android




Sursa poza: internet

De curand, am descoperit un nou joc in Magazin Play si pe care l-am instalat pe telefon. Acesta ruleaza doar pe sistemul de operare Android. In dreapta gasiti si o imagine din joc, destul de sugestiva. Jocul este de strategie medievala iar tu trebuie sa-ti cresti colonia, sa faci armata, sa ataci si sa cuceresti. Jocul este in timp real si de-ndata ce incepi sa-l joci, nu te mai poti lasa de el. Asa am facut si eu iar in prezent, am ajuns la nivelul 50 si detin doua colonii. Jocul il gasesti pe Magazin Play -> "Throne Wars". Este gratuit si necesita conexiune de internet pentru a-l putea juca.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!