07.11.2014

Nebunia Candy Crush



Candy Crush este unul dintre cele mai populare jocuri avand peste un milion de download-uri in magazin play. Indiferent de varsta, oamenii aranjeaza si elimina jeleuri colorate pe pc-uri, tablete, telefoane si pe cine stie ce alte dispozitive. Chiar a devenit o nebunie generala cu acest joc si recunosc ca m-a prins si pe mine. De cateva saptamani, din plictiseala, mi-am descarcat si eu acest joc si deja am ajuns la nivelul 35. Il joc de fiecare data cand am ocazia. Ma relaxeaza si ma face sa uit de alte lucruri din jurul meu. Nu stiu daca si pe tine te-a prins febra asta dar o data intrat in jocul acesta, e imposibil sa te mai lasi de el. Unii au reusit sa se lase de acest joc...dupa ce l-au terminat :)) Ideea, in sine, pe care vreau sa o subliniez este faptul ca nu este un joc cine stie ce, cu misiuni, cine stie ce grafica si sunet dar cu toate astea, a castigat popularitate. Datorita acestui lucru, pe magazin play au mai aparut jocuri asemanatoare dar nu se pot compara in nici-un fel cu originalul.
Tu joci acest joc? Daca da, de cat timp? La ce nivel ai ajuns?
Share:

Un comentariu:

  1. Am jucat mult mult timp, pana cand iubitul meu care nu avea facebook a inceput sa joace pe contul meu nivelele inaintea mea, si nu mai avea farmec asa ca l-am abandonat. :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!