25.11.2014

Libris - libraria mea de suflet! (Piercing & Albastru nemarginit, aproape transparent - Ryu Murakami)

Libraria online Libris este cea mai buna librarie din Romania! Pentru mine, aceasta librarie face parte din suflet. Sunt foarte seriosi si corecti in ceea ce-i priveste pe clienti. Vineri, de BlackFriday, mi-am comandat doua carti de pe Libris si pe site scria ceva de genul: "Comenzile date de Black Friday au termen de livrare 7 zile lucratoare". M-am gandit: "Bun. Inteleg! Sunt o multime de comenzi de Black Friday, cred ca spre sfarsitul saptamanii sa-mi vina comanda". Pai, ghiciti ce?
Luni dimineata, la 09:20, la doar 20 de minute dupa ce serviciul de curierat si-a inceput programul, sunt sunat de curierat ca in 5 minute ajunge cu coletul meu. Aproape ca-mi venea sa topai de bucurie prin camera. Si da, mi-au sosit cartile intr-un termen atat de scurt incat am simtit nevoia sa fac acest articol si sa-i felicit pe cei de la Libris pentru tot ce face pentru noi, cititorii si micii devoratori de carti. Multumesc ca existati!
Acestea sunt cartile si in curand o sa puteti citi recenziile pe acest blog.


Dupa ce am citit cartea "Auditia" scrisa de Ryu Murakami, am devenit un fan al cartilor scrise de el si vreau sa am toata colectia in biblioteca. Vi le recomand si voua.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!