13.10.2019

Am castigat un proces datorita unui avocat

Salut,

Ceea ce o sa va povestesc astazi este un eveniment real din viata mea personala/profesionala care s-a petrecut la finalul anului 2016 si a durat pana la inceputul anului 2017. A fost un moment special, de care speram sa nu am parte niciodata, dar viata iti face uneori surprize si nu sunt mereu placute.

In perioada mentionata mai sus detineam o revista online de promovare a tinerelor talente, o tema unica in Romania daca stau si privesc la revistele care se vand pe piata presei de aici. Dincolo de fotomodele, sani, fund, din cand in cand o revista de tech sau o revista de bucate, eram noi, un grup de tineri care promovau tinerii talentati pe care ii gazduieste aceasta tara.

Revista a avut o activitate de doi ani si opt luni sub un nume pe care nu mai am voie sa il public. In momentul in care a luat nastere aceasta revista, am cautat numele pe internet sa vad daca gasesc ceva sau ii apartine cuiva acest nume. Nu am gasit nimic, am inregistrat revista, am primit ISSN si ISSN-L de la Biblioteca Nationala pentru aceasta, toate bune si frumoase.
Ce s-a intamplat?

Dupa aproape doi ani de activitate, un grup de oameni s-au gasit sa cheme revista in instanta, implicit pe mine ca fondator al acesteia pentru faptul ca acel nume le-a apartinut lor in anul 1820 si ceva (nu mai retin exact anul), a unei lucrari literare publicate sub egida lor. Initial, acestia m-au contactat pentru schimbarea numelui revistei, in caz contrar, vor cere daune in instanta. Bineinteles ca am refuzat si am zis ca o sa ne vedem acolo.

Nu a durat mult si am fost chemat in instanta. Pot recunoaste ca nu mi-a fost teama deoarece revista pe care o aveam era inregistrata legal, aveam toate actele in original, dar simteam ca nu e suficient. Asadar, am mers la un cabinet avocat Bucuresti pe care mi l-a recomandat un prieten care l-a casit pe avocativan.ro si cu care a lucrat cativa ani.

Sub indrumarea acestuia si cu sprijinul sau, am castigat procesul si ne-am continuat activitatea revistei in continuare. Am putut observa implicarea si devotamentul pe care l-a avut pentru clientul sau de a castiga procesul, drept urmare ii multumesc pentru tot ajutorul acordat si asigur garantia ca vom mai lucra impreuna pe viitor daca voi mai avea nevoie.

Ivan Razvan Claudiu - avocativan.ro este specializat in drept penal, drept comercial si civil, infractiuni prevazute de codul penal si legi speciale. Activeaza de peste 13 ani in domeniu si este pregatit oricand sa va sustina in castigarea unui proces.

Speram sa nu ajung niciodata pe treptele unui tribunal, dar iata ca s-a intamplat intr-un mod neprevazut. Tocmai de aceea este recomandat sa cunosti un avocat bun si cu experienta pentru a te reprezenta in astfel de situatii neprevazute si sa gaseasca solutii la problemele din care crezi ca nu poti iesi.

Daca as putea lasa un testimonial undeva public, mai bine decat o fac aici, as lasa-o, dar pana gasesc acel loc, caracterizez experienta cu dl avocat Ivan intr-un singur cuvant: EXCELENTA!

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!