07.10.2019

Cum iti mentii pasiunea pentru sport?

Sportul este foarte sanatos indiferent ca il practicam din pasiune sau la mod profesional. Minim 30 minute pe zi de sport este recomandat de toti medicii. Acesta ajuta fizicul cat si psihicul uman.

Pot face o dezvaluire de care nu sunt mandru. In ultima perioada am chiulit de la orele de sport pe care mi le programasem cu cativa ani in urma datorita jobului care imi ocupa aproape tot timpul. In urma cu cativa ani practicam ciclism amator. Mergeam cu bicicleta zeci de km pe zi impreuna cu cativa prieteni care erau la fel de pasionati ca si mine de acest sport.

In urma cu cativa ani am fost nevoit sa ma mut in Bucuresti. O data cu aceasta mutare, orele de ciclism s-au diminuat pana la zero iar acest lucru se datoreaza unor factori: lipsa infrastructurii pentru biciclisti, lipsa prietenilor cu care practicam ciclismul, lipsa timpului liber etc,

Cum am resimtit lipsa sportului?

In aproximativ 12 luni am reusit sa iau proportii, mai exact 20 kg in plus. Nu mai sunt asa dinamic in miscari, ma simt mai obosit iar mai tarziu sigur vor exista repercursiuni si asupra sanatatii. Pot fi un exemplu pentru voi ca lipsa sportului dauneaza sanatatii. In primul rand imunitatea este mai slaba, deja este observabil faptul ca racesc mai des decat raceam inainte.

Daca acest exemplu te-a motivat sa te apuci de sport, te informez ca in primul rand ''siguranta inainte de toate''. Astfel, ai nevoie de echipamente de protectie de la magazinul online artsporttotal.ro pentru a te proteja in caz de accident. Accidentele desi sunt nefericite, in cazul sporturilor apar. Este aproape imposibil sa practicam un anumit sport o viata intreaga si sa nu ne accidentam macar o data.

Chiar si mie mi s-a intamplat sa cad cu bicicleta sau sa raman fara o roata in mijlocul campului. Conteaza sa ai un echipament de protectie ca in cazul impactului cu solul, sa nu patesti nimic sau sa scapi cu cateva rani superficiale.
De ce echipament de protectie am nevoie?

In cazul ciclcismului, ai nevoie de casca de protectie pentru a evita loviturile in zona capului (care este foarte sensibil la impact) in cazul cazaturilor cu bicicleta.

O parte din accidentele cu bicicleta se petrec datorita pierderii controlului acesteia cauzata de transpirarea palmelor pe ghidon. De aceea este recomandat sa ai o pereche de manusi de ciclism Corsport care te vor ajuta in mentinerea controlului bicicletei si care nu permit transpirarea palmelor pe ghidon.

Nu il ultimul rand mai ai nevoie de cotiere si genuchere. Acesta este echipamentul basic care nu trebuie sa lipseasca unui ciclist amator sau profesionist. Cu un astfel de echipament esti protejat de peste 70% din accidentele produse pe bicicleta.

Indiferent de sportul pe care il practici, iti recomand sa nu te lasi niciodata de el. Sportul este sanatate curata si dupa cum se vede, lipsa acestuia lasa o amprenta negativa asupra organismului uman. In curand ma voi reapuca de sport fiindca nu imi doresc sa pastrez trendul crescator al kilogramelor.

Ce sport practici? Cat timp acorzi zilnic/saptamanal activitatii sportive?

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!