16.07.2011

Horoscop - Adevar sau minciuna ?





Sunt multi tineri care se uita dimineata in timpul matinalelor la horoscop si tot multi sunt cei care cred in horoscop .
Pentru mine insa , treaba sta altfel . Eu NU cred in horoscop (in previziuni ce tin de horoscop). Nimeni nu poate prin niste cifre,calcule si asezarea planetelor sa-mi prezica mie viitorul . Eu cred ca este o mare minciuna .
Am vazut si emisiuni de genul :
-Suna , spuneti data de nastere si iti zice o tipa chestii multe si marunte , care defapt sunt numai minciuni .Si in schimb te taxeaza cu 1,50 euro/min .
In Romania se promoveaza astfel de lucruri si din ce in ce mai mult prinde amploare . Aceasta este o metoda ,,mizera" de a scoate bani de pe urma oamenilor .


Nimeni nu ne poate ghici viitorul . Viitorul ni-l construim singuri prin urma actiunilor si deciziilor noastre din prezent si cele din trecut .

Aceasta este opinia mea . Vreau sa  se inteleaga ca nu arunc cu noroi in cei ce se ocupa de aceasta profesie si vreau sa intelegeti ca nu ii ironizez . Repet: ESTE DOAR OPINIA MEA !!!
Share:

2 comentarii:

  1. Foarte convingator articolul . Eu nu dadeam mare crezare horoscopului ,ma uitam dimineata la el ,dar nu imi traiam viata in jurul acestor previziuni . In urma celor scrise , nu mai cred deloc in horoscop. Foarte convingator articolul .

    RăspundețiȘtergere
  2. mie-mi place sa citesc:)) ma amuza:d imi place cateodata cand se mai potriveste cate ceva:)))

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!