21.07.2011

Lauda - prezenta in societate

Sunt multe persoane carora le place sa se laude , si asta foarte mult .
Daca stam de vorba cu o persoana , dupa 2 minute apar si laudele , macar daca ar fi adevarate .
Nu ma supara laudele , imi place cand cineva vine si imi spune ca a luat atat si a facut nu stiu ce . Dar vreau sa ramana ,,lauda" pana in capatul sensului ; nu vreau sa il depaseasca .
Adica de exemplu , iei 500 lei salariul si cand esti intrebat de cineva zici ca iei 1500 lei .
Acest lucru nu-mi place deloc . De ce nu alegem noi varianta simpla , si anume sinceritatea?  Pentru ca pana la urma tot se afla ; adevarul intotdeauna iese la iveala si pe urma tot noi suntem etichetati .

Eu mi-am permis sa imi creez singur o definitie a sinceritatii:
Sinceritatea este un mod de a-ti exprima parerea spunand doar adevarul si in unele cazuri impunandu-ti punctul tau de vedere asupra situatiei . Tot aici pot spune ca poti recepta anumite sfaturi pozitive si negative . Atunci cand esti sincer , receptezi doar sfaturile pozitive , aceasta este adevarata sinceritate .


Dupa ce mi-am facut aceasta teorie a mea , mai pot spune ca ,,eticheta" se pune foarte usor . Este usor sa arati cu degetul catre o persoana si sa o etichetezi , dar nu este frumos . Omul din ziua de azi s-a invatat sa judece oamenii doar dupa niste aparente , dar omul s-a gandit ce ascunde aceea persoana in interiorul sau ? Va spun - NU !
Eu am incetat de mult timp sa judec oamenii , pentru ca daca judec pe cineva trebuie sa dau si o ,,sentinta" ; pe care nu vreau sa o dau .
Si cred ca toti trebuie sa facem la fel . Toti suntem oameni , suntem egali in drepturi , si cel mai important , suntem egali in fata lui Dumnezeu .
Nu toti oamenii pot fi la fel , stim acest lucru , dar nu-l constientizam si zilnic etichetam persoanele de langa noi .
Share:

4 comentarii:

  1. Imi place definitia ta despre sinceritate. Imi plac ideile pe care le abordezi in articolele tale. Cred ca am de invatat de la tine. Am vazut ca esti la liceu; eu abia acum am trecut a 9'a.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult si ma bucur ca iti place .
    Da, eu sunt la liceu , sunt clasa a XII-a .
    Ti-am citit si eu blogul si pot spune acelasi lucru : IMI PLACE !
    Spui ca ai trecut clasa a IX-a , felicitari ! si iti urez succes in anii de liceu .

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, toti cei care se lauda si invidiaza, se cred mari si tari, de fapt se cred chiar saraci sufleteste si in loc sa accepte asta, traiesc cu inmpresia ca pot critica si lumea le cade la picioare. Trebuie sa stii cum sa te descurci cu acesti oameni, sa ii ignori, caci indiferenta este un ac in inima. Asta e parerea mea:) de fapt, depinde de persoana.. am multi prieteni care fac asa si le accept asta, ca nu am de ales:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Romanul la asta se pricepe cel mai bine...la lauda...
    dar stii cum este proverbul acela : LAUDA DE SINE NU MIROASE-A BINE .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!