22.07.2011

Sfatul zilei : IUBITI NATURA !

In acest articol va scriu ceva ce mi s-a intamplat azi . Poate pentru unii nu este semnificativ , dar eu mi-am dat seama ce frumoasa este natura si cum trecem prin ea si nu-i observam minunatele lucruri pe care ni le ofera .
Eu nu sunt atras de flori , nu am fost si nici nu credeam ca o sa fiu atras de flori , acesta este felul meu .
Insa astazi am fost atras si mi-a placut extrem de mult de un simplu trandafir .
Va pun fotografia :


Natura ne-a lasat-o Dumnezeu sa o exploram si sa avem grija de ea . Astazi insa , totul este pe invers .
Anul trecut am fost sa fac Pastele la padure cu cativa prieteni . Si in loc sa ascultam ,,muzica" padurii , in jurul nostru erau vreo 4-5 familii cu masinile venite si le urlau Salam in difuzoare :(( . Draga lume , daca tot va place sa ascultati o astfel de ,,muzica" , cu totul ca eu unul nu i-as spune muzica la asa ceva , stati acasa , inchideti-va in camere , dati drumul la maxim la casetofoane , dvd-uri etc si ascultati .
Eu am vrut sa ma duc la padure sa ma relaxez , sa vad natura si sa ascult ciripitul pasarilor si toate sunetele padurii , nu m-am dus sa ascult jeliturile lu' ala . (scuzati expresia , dar numai cand ma gandesc sunt revoltat) .

Ca sa nu lungesc articolul va scriu foarte pe scurt :
- OMUL ISI BATE JOC DE NATURA !!! acest lucru se intampla in secolul in care traim .
Share:

3 comentarii:

  1. Ai un blog dragut si original (lucru mai rar intalnit in spatiu virtual). Bravo ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc si ma bucur ca iti place .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate cu tot ce ai scris. SI eu iubesc natura, mai ales florile, iar poza ta e minunata:X

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!