05.07.2011

Rapunsul la o intrebare

Acum ceva timp am primit un mail si nu am avut timp sa raspund la acest mail desi promisesem ca ii raspund pe blog .
Mailul primit :
____________________________________________________________________

Buna ziua domnule VIORELD ! V-am citit blogul cu foarte mare atentie si mi-a placut extraordinar de mult . Am observat ca dumneavoastra priviti intr-un mod cu totul si cu totul deosebit viata , si aici vorbesc in bine , intr-un mod in care cred ca toti ar trebui sa o facem . V-am scris acest mail , avand o intrebare catre dumneavoastra : - Credeti in partea negativa , in diavol ?

V-as fi recunoscator daca mi-ati raspunde la aceasta intrebare .

Va urez o zi placuta in continuare .

Cu respect
Ionel Gabriel

________________________________________________ ___________________

Am scos adresa de pe care a fost trimis mailul cat si alte informatii pentru pastrarea anonimatatului adresei de email de pe care a fost trimis mail-ul .Acest mail l-am primit acum 2 zile pe data de 3 iulie 2011la ora 14:00 .

Acum sa raspund la aceasta intrebare .
Domnule Gabriel , dumneavoastra defapt mi-ati pus doua intrebari :
-Daca cred in partea intunecata si daca cred in diavol .
In diavol nu cred. Eu unul nu cred ca exista . Daca as crede ca exista diavol , as crede ca o parte din el este in mine . Deci nu cred .
Cred in partea negativa (intunecata cum v-ati exprimat dumneavoastra ) . Omul poate alege intre doua parti : partea pozitiva si cea negativa .
Din fericire , ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a aratat cat de frumoasa este viata si cred numai si numai in partea pozitiva . Poate sunt inapt sa vorbesc sau nu sunt tocmai persoana ,,calificata,, in acest domeniu sa vorbesc pentru ca nu am nici un fel de studii superioare , eu vorbesc din pur credinta si incerc sa intelegeti si sa percepeti sentimentele cat si trairile mele pe care le am .
Acum depinde de dumneavoastra domnule Gabriel in ce alegeti sa credeti : in diavol sau in partea negativa .(sunt doua lucruri diferite) .
Partea negativa este prezenta in toti , depinde de noi daca vrem sa o ,,hranim" sau nu . Dar eu cred ca nu merita ,,hranita,, o astfel de parte ,,intunecata" a sufletului nostru .

Sper ca prin citirea acestui raspuns , a-ti gasit informatiile de care aveati nevoie .
Share:

2 comentarii:

  1. Diavolul nu exista...o viziune foarte buna . Tine-o tot asa . Ar trebui sa le vorbesti lumii despre aceste lucruri , le ai multe lectii de predat...
    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Sooper , am sa iti urmez exemplul .
    Chiar ar trebui sa vorbesti lumii , poate mai imbunam lumea asta .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!