23.07.2011

Gandul - universul nostru

1. Ce este gandul ?
Oricat am cauta , o definitie clara a gandirii nu am gasi . Mi-am permis sa-mi fac eu o definitie (este o definitie a mea) .
Gandirea este un proces prin care preluam anumite informatii din exterior si le asimilam in universul nostru(mintea) si le construim . Atunci cand gandim , noi trebuie sa gandim constructiv .

2. Asa cum am spus si mai sus , gandul este un univers . Mintea unui om nu are limite si noi suntem stapanii universului nostru , adica peste gandirea noastra . Nimeni nu poate stii ceea ce noi gandim ; si cred ca este mai bine .

3. V-ati imaginat un univers in care ne-am putea citi unii altora gandurile ?
- Eu DA , mi-am imaginat si nu a iesit o lume prea roz. Ar fi o nebunie totala daca am putea citi gandurile altora .

Ceea ce mai pot spune si repet : trebuie sa gandim constructiv . Atunci cand gandim constructiv si pozitiv ve-ti observa ca peste fiecare greutate peste care am da , am gasi foarte repede o solutie .
Daca noi gandim negativ (distructiv) , tot universul nostru se duce .
Va voi da un exemplu :
Asimilati gandul vostru cu o mare . Ganditiva ca stati pe plaja si vreau sa va intrebati ce vreti sa vedeti...
a) Ganditi constructiv (pozitiv) - va uitati la o mare linistita , fara valuri si soarele straluceste pe cer
b) Ganditi distructiv (negativ) - va uitati la valuri de 20 m , ploaie , furtuna etc .

Atunci cand ganditi pozitiv ganditi cum trebuie , cum am spus si mai sus , daca aveti vreo problema ii veti gasi imediat rezolvarea , dar poate gandind pozitiv , nu ve-ti mai intampina acea problema .
Share:

3 comentarii:

  1. Imi place punctul tau de vedere. In schimb, am gasit cateva greseli gramaticale, cum ar fi ''ve-ti gasi'', care este forma de viitor si se scrie legat; si ''a-m da, a-m gasi'' care este tot o forma de viitor. In rest articolul imi place.
    P.S.: Ai o ceva la mine pe blog. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc !
    Greselile nu sunt facute intentionat , am cumparat o tastatura noua si cand am ajuns acasa am avut surpriza sa fie in ebraica :(( si ma descurc greu cu ea...acum unde era litera m este cratima :((
    Am sa recorectez greselile

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant , urmaresc acest blog in fiecare zi , foarte multe lucruri interesante si care eu ce-l putin nu le stiam . M-au ajutat foarte mult aceste articole .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!