26.07.2011

Interviu acordat

Multumesc echipei http://www.99bloguri.info pentru acest interviu .


Salut,




























































































































Iti rapim 2 secunde timpul pentru a te ruga daca dispui de putina rabdare sa poti da niste raspunsuri la cateva intrebari cu subiect de interes pentru cei care sunt "bagati" in ale online, si anume ale bloggingului autohton.
Am strans un nr de 10 intrebari, toate prezint in esenta lor o problema nerezolvata in ceea ce priveste viata de blogger sau pur si simplu activitatea in online.
Te rugam sa ne raspunzi cat mai sincer si practic, fara a face cumva economie la cuvinte si sa ne prezinti parerea, gandul tau in fiectie de aceste 10 intrebari:


1.   Cu cine avem onoarea sa ne prezinte cateva franturi din experienta sa de blogger ?
Ma numesc Dragomir Mihai .

2.Blogul s-a transformat pe rand de la o simpla pagina de internet la o adevarata opinie marcanta in viziunea online.Cum se numeste blogul tau?De cand ai acest blog?
Da , blogul s-a transformat , cel putin pentru mine , un mod de a-mi spune opiniile si de a le face publice , pentru ca internetul este cel mai utilizat si accesarea unui blog este gratuita . 


Blogul meu se numeste Viziuni din viata ( www.viziunidinviata.blogspot.com) . Este un blog personal , in care spun lucruri care mi s-au intamplat in viata , descriu anumite ,,fragmente” din viata de zi cu zi si daca pot spune , discut si anumite teme legate de viata . Blogul il am de circa 2 luni de zile .

3.Cum iti descri blogul in fix 10 cuvinte?


Acest blog are misiunea de a face lumea sa vada anumite lucruri , pe care nu le-au obsevat.


4.Care crezi ca este cea mai buna modalitate de a atrage cititorii , implicit de a avea trafic pe blog?


Cred ca foarte mult conteaza articolele scrise pe blog . Nu cred ca copierea unor articole este solutia de a atrage vizitatori . Eu , tot ce scriu pe blog sunt ideile , opiniile si intamplarile mele ; mai pe scurt , conteaza originalitatea articolului .



5.Ce insemna a scrie pe blog atunci cand ai postat primul articol in blog?


Daca aici va referiti la sentimente , nu stiu ce sa spun ,la inceput nu aveam nici un sentiment fata de primele 2-3 articole. Odata cu scrierea zilnica de articole a crescut si numarul de accesari si tot-o-data si parerile cititorilor . Pana in prezent ma bucur foarte mult ca am cititori fideli ai blogului , si care imi apreciaza munca . Si imi place ca poate nu reusesc eu sa schimb lumea printr-un articol , dar sunt fericit ca pot intinde o mana de ajutor printr-o opinie sau sfat sub forma de articol .







6.Ce ai inteles in plus fata de acea perioada de inceput cand ai scris primul articol fata de astazi,cand esti la al n-lea articol postat in blog?


Am inteles faptul ca , indiferent de numarul articolelor scrise pe blog , mesajul pe care trebuie sa il scriem intr-un articol sa fie unul clar , si care sa fie bine receptat  de cititor. Aici mai pot spune ca si parerea cititorului fata de articolele scrise conteaza foarte mult , cel putin pentru mine , apreciez foarte mult pe cei care imi lasa o parere pe blog si le multumesc.




7.Ce sfaturi ai oferi unei persoane care si-ar incepe astazi un blog si ti-ar cere niste sfaturi ( nu fi zgarcit cu raspunsul la aceasta intrebare ) 


Primul si cel mai important sfat pe are i l-as oferi este : sa-si faca blogul dupa propiul plac si sa incerce ca atunci cand scrie pe blog sa fie el insusi , adica sa fie original . Sunt multe persoane care cauta originalitatea pe un blog , printre acele persoane ma aflu si eu .






8.Care este tema centrala despre care ai vrea sa vb in postari si discutii mai dese?


Tema , asa cum am mai spus si mai sus , blogul meu este centrat pe tema ,,VIZIUNI DIN VIATA” ; adica in mintea fiecarui om viata se poate vedea din multe perspective si multe unghiuri , toate avand minusuri si plusuri , dar haideti sa incercam sa vedem viata cu mai multe plusuri decat minusuri ; de aceea am creat acest blog .



9.Aceste raspunsuri se vor posta in 99boguri si dorim ca acest articol sa poarte un titlu ales de tine.Ce titlu ai pune acestui set de intrebari?


Viziuni din viata – o noua perspectiva in viata !


10.Aceste intrebari si raspunsuri se vor posta in 99bloguri purtand un titlu ales de tine la punctul 9.La aceste intrebari vor raspunde si alte persoane.Te rog scrie o intrebare la care va raspunde cel care va completa intrebarile de mai sus plus intrebarea ta.(indiferent de tema,interes..o intrebare la care sa raspunda urmatorul).


Ce crede-ti ca este cel mai important la un blog ?




Nota: -Dezvolta raspunsurile la aceste intrebari astfel incat cel care le va citi sa inteleaga cat mai multe din ceea ce doresti sa transmiti.
      -Completeaza toate intrebarile si nu incerca sa fi zgarcit in a oferi niste ponturi,sfaturi,pareri,e.t.c.


























































































































Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!