06.07.2011

O confuzie

Am decis sa scriu acest articol in urma confuziilor la adresa mea .
Am primit mail-uri in care se spune ca ma ocup cu psihologie , alte mailuri ca ma ocup de paranormal etc.
Vreau sa clarific acest lucru prin acest articol .
Eu sunt inca elev , sunt elev in clasa a XII-a . Nu am studii legate de psihologie si nu ma ocup nici de paranormal.
REPET : NU MA OCUP DE PARANORMAL SAU PSIHOLOGIE .

Eu tot ce scriu pe blog scriu din pur credinta si este parerea mea cat si felul in care eu vad viata .
Sper ca am lamurit si acest ,,incovenient" .
Cei care imi cititi blogul si ma incurajati in lucrul pe care il fac va multumesc din suflet si va promit ca zilnic voi posta pe blog si ve-ti avea de citit mereu ,,noutati" legate de viata .
Share:

4 comentarii:

  1. E foarte frumos tot ce faci, scrii, gandesti:) Si ar fii tare sa te ocupi ce paranormal:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc.
    Dar cum am spus si in articol , nu ma ocup de paranormal , este un domeniu despre care nu stiu nimic si nici nu am nici un fel de studii in acest domeniu si nici in psihologie cum au spus altii .

    RăspundețiȘtergere
  3. este bine de stiut pentru ca pe viitor sa nu mai fie aceasta confuzie

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu iti citesc blogul si nu te-am facut nici psiholog si nici nu am zis ca te ocupi cu paranormal-ul .
    Nu stiu celorlalti de unde le-au venit aceasta idee .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!