14.07.2011

Increderea

Un vechi proverb spunea : ,,Increderea se castiga greu , dar se pierde usor !" .

Pot spune ca il respect pe cel care a zis pentru prima data acest proverb . Astazi, ca o persoana sa prinda incredere in tine trebuie sa-i dovedesti ca are in cine sa prinda incredere . De pierdut , este foarte usor sa dezamagesti o persoana si odata cu dezamagirea vine si pierderea increderii in acea persoana .

Nu stiu voi cum procedati , dar cei din jurul meu au avut si au incredere in mine pentru ca imi tin cuvantul si nu i-am dezamagit niciodata .
Daca cineva apeleaza la mine si are nevoie de ajutor si pot sa il ajut , o fac cu cel mai mare drag .

Motto-ul meu : ,,Un ajutor de azi , poate fi un prieten de maine !" .
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!