08.07.2011

O conversatie interesanta - DESPRE DRAGOSTE






Acum ceva timp , si aici ma refer la cateva zile in urma am avut o conversatie pe mess cu o persoana care din fericire a devenit un cititor fidel al blogului meu .
Va rog sa urmariti conversatia , pentru ca dupa conversatie am sa va spun cateva lucruri despre cuvantul DRAGOSTE .

________________________________________________




~leo-teharo~ : salut ! ti-am citit blogul , cel cu viziuni , esti foarte bun , felicitari . Tocmai te-ai facut cu un cititor fidel al blogului…


My_black_dragon (eu) : salut si ma bucur ca iti place .


~leo-teharo~ : auzi ? sper ca pot sa vorbesc la persoana I , sper sa nu te superi


My_black_dragon(eu): nu ma supar , imi puteti vorbi la persoana I


~leo-teharo~ : Ok , am observat ca pe blogul tau nu apare nici o tematica cu iubire , dragoste , chestii dacestea , as fi tare curios ce parere ai despre dragoste , de ce nu ai scris nimic despre aceasta tema ?


My_black_dragon(eu) : Sincer , am foarte multe tematici pe care le pot scrie pe blog , poate inca nu mi-a venit in minte inca sa vorbesc despre dragoste pe blog , dar sigur o faceam.Am foarte multe tematici  si foarte multe informatii de pus pe blog , pot scrie continuu si nu ma opresc , dar aceasta tema o voi aborda in cel mai scurt timp posibil .


~leo-teharo~ : Sooper , abia astept . Si inca ceva : Felicitari , tine-o tot asa si iti multumesc in numele tuturor cand spun ca ne dai ,,lectii” de viata . Bravo ! Eu am sa citesc si am sa urmez sfaturile .


My_black_dragon(eu) : ma bucur foarte mult si iti multumesc din suflet . Insa eu nu dau ,,sfaturi” , ceea ce scriu este viata mea , ce se intampla in viata mea si cum vad eu viata .



___________________________________________________

Asa cum am promis , abordez tema ,,DRAGOSTE" .
Ce parere am eu ? Am sa va spun in cateva randuri (sper sa nu fac articolul prea mare) .
Eu unul cred ca DRAGOSTEA este cel mai frumos sentiment cu care ne-a lasat Dumnezeu pe acest Pamant . Pentru ca totul se bazeaza pe incredere si dragoste .
Din pacate , in zilele noastre , dragostea paleste , nu pot zice ca nu mai exista dragoste intre doua persoane , dar pot spune ca acest sentiment este pe cale de disparitie sau este intalnit foarte rar .
Multi tineri/tinere , nu mai urmaresc sentimentul de dragoste la persoana de alaturi , astazi s-a ajuns sa se casatoreasca pentru ca baiatul/fata are situatie materiala buna . Acest lucru l-am intalnit , eu cel putin , foarte des . Adica se urmareste situatia materiala si nu dragostea .Eu cred ca tot prin lipsa acestui sentiment pe care Dumnezeu ni l-a lasat si sa-l impartasim cu persoana draga noua se produc foarte multe despartiri .

In cazul tinerilor de scoala/liceu , am intalnit cazuri (si sunt multe la numar) in care doi elevi se ,,indragostesc" unul de celalalt. De ce am pus intre ghilimele ? Am pus pentru ca nu este in sensul bun al cuvantului .
Ii vezi pe holuri , coridoare , in curtile scolilor/liceelor ,,impreuna" . Dar aceasta ,,impreuna" este doar in timpul orelor . De ce dupa ore nu se intalnesc ? De ce in weekend nu se intalnesc ? De ce in vacanta nu se intalnesc ? Va spun ... Pentru ca nu exista DRAGOSTE.
Ceea ce se petrece se petrece numai ca ei sa devina niste persoane care sa arate bine in public , ca vezi Doamne , am iubit/iubita. Altii se mai si lauda cu acest lucru .
Odata a venit la mine cineva , care este in situatia de mai sus , LAUDANDU-SE ca are prietena .
Deci fiti atenti : LAUDANDU-SE !!!
Deci sa inteleg ca-ti faci o prietena ca sa ai sa te lauzi ? Ti-au murit cumva laudatorii ? Asta numesti tu o ,,relatie" ? De cate ori ai sunat-o in timpul liber (dupa ore) , de cate ori te-ai intalnit cu ea dupa ore ? de cate ori te-ai intalnit cu ea in weekend sau vacanta ?
El a tacut din gura si incerca sa evite contactul cu mine , adica statea langa mine , dar privea in jos sau pe pereti . I-am zis : Acest lucru numesti tu o ,,relatie" , este dreptul vostru ce faceti cu viata voastra si este dreptul vostru sa va alegeti decizille , dar eu cred ca nici nu merita sa ascult mai ales laudandu-te ca ai prietena . Nu esti singurul care ai prietena , foarte multa lume are o persoana iubita si nu se lauda ca tine. Sau pentru tine o prietena este un motiv de lauda si de a-ti creste rangul intr-un grad de societate ?

Asa cum am mai zis , DRAGOSTEA PALESTE . Sper sa cititi acest articol , eu unul cred ca toti tinerii din ziua de azi ar trebui sa citeasca acest articol .
Share:

2 comentarii:

  1. O relatie nu este un prilej de lauda . Eu cred ca cei care fac acest lucru isi bat joc de persoana de alaturi .

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna mihai, imi place cum te exprimi si cred k esti un baiat sensibil.felicitari pentru blog.dsi eu sunt aceasi fire k si tine ,contemplativa.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!