19.07.2011

Dovezi pentru cei care mai cred in horoscop

Acum circa 48 ore am scris un articol despre horoscop . (vezi mai in josul paginii) .
Astazi am avut surpriza ca intr-un ziar sa gasesc un articol despre horoscop .
Am scanat bucatica de ziar si va rog sa cititi :




Cum poate crede cineva in asa ceva ? Adevarul este ca la TV se aduc dovezi solide pro horoscop . Dar cat s-au chinuit sa scoata acele vorbe marete ? Uite ca eu nu mi-am spus aceste vorbe marete si spun cateva vorbe simple :
Se spune la Tv despre cei mai buni astrologi din tara sau din Europa , dar daca asculti toti acei astrologi , toti spun lucruri diferite despre aceeasi persoana...deci sa cred ca singuri va dati cu palma pe fata si va dati de gol ca nu este altceva decat o mare pacaleala .
V-ati pus oare aceasta intrebare ?
Share:

4 comentarii:

  1. Saracul om :) Astrele astea...ce fac din om!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cred in horoscop, eu cred in Divinitate si in mine:) E de ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu cred in astfel de horoscopuri . Daca stai sa te gandesti e horoscop european , horoscop chinezesc , horoscop...horoscop... , sunt numai niste aberatii si niste abureli...le ia si ultimul leu din buzunar celor saraci si care cred in astfel de lucruri .

    RăspundețiȘtergere
  4. horoscopul de genul " azi castigi la loto ; te viziteaza o ruda " e o mare bazaconie .. in schimb caracteristicile zodiilor sau lucruri asemanatoare nu cred ca sunt . Mie una mi se par destul de reale in mare .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!