18.07.2011

Biserica - un loc pentru...

Ce va voi scrie in acest articol sunt intamplari din viata mea si sunt ideile si parerile mele propii .

Biserica este un loc sfant , in care omul se duce sa se roage , de preferabil duminica , pentru ca duminica , Dumnezeu cheama credinciosii la biserica .
Am sa va spun sincer ca eu ma duc mai rar la biserica si sper sa nu fiu judecat pentru acest lucru , mai ales ca eu vorbesc din credinta pe acest blog , dar va spun ca am motivele mele , pe care le voi spune mai jos .
Cand ma duc la biserica ,cum incepe slujba deja nu se mai aude nimic.
Vin 10 femei si fosnesc la pungi timp de o ora , mai vin peste jumatate cu telefoane la ei si suna telefoanele continuu si mai stau si de vorba la ele cate 15 minute , mai se strang alte femei la barfa si barfesc despre x si y etc. , deci in cateva cuvinte : HAOS TOTAL!
NU SE INTELEGE NIMIC DIN SPUSELE PARINTELUI ! : Este urlator la cer ce se petrece , cel putin eu sunt foarte revoltat de ce se petrece .
Nu inteleg ce o fi asa important la persoane care sunt de varsta a 3-a sa vina cu telefonul la biserica ? Vine cu el , ii suna continuu si vorbeste toata perioada slujbei...dar ti-ai pus intrebarea – DAR DE CE MAI VII LA BISERICA ? Mai bine stai acasa si poti vorbi la telefon pana te doare gura , lasa-i pe cei care vor sa vina la biserica sa asculte slujba si sa se roage sa o faca .
Altii vin la ,,taclale” : Daca aveti chef de barfa despre x si y , stati acasa , la poarta , intalnestete cu ,,tata Ionela si tanti Petronela” si barfiti despre x si y cat poftiti .

Cand se iveste ocazia sa fiu plecat in alta localitate sau oras duminica , ma duc acolo la biserica decat sa ma duc la biserica din satul meu , este ceva revoltator ce se petrece .
Eu ma duc la biserica sa ascult slujba , sa ma rog pentru cei care au murit inaintea mea , sa ma rog pentru mine si pentru cei din jur si sa pun si eu cate o lumanare .Nu ma duc sa aud unde vorbeste x la telefon , unde barfesc 20 de femei si unde fosnesc 50 de pungi .

Sper ca a-ti inteles motivul pentru care eu ma duc mai rar la biserica.Chiar imi pare rau sa vad pentru ce a ajuns biserica astazi , in loc de lacas sfant pentru ruga , a ajuns un loc de reuniune a satului pentru a sta la barfa si pentru a vorbi la telefoane .
Share:

2 comentarii:

  1. Foarte mare dreptate in spusele tale . Nu se ia nici o masura la biserica impotriva acestor lucruri ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce masuri sa se ia ?
    Nu poate obliga omul sa nu vina de exemplu cu telefonul mobil .
    Aici este o regula de bun simt , regula care este incalcata de multi (fara sa judec pe cineva) .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!