27.07.2011

Interactiunea cu oamenii din jurul nostru

Multi interactionam cu oameni din jurul nostru si doar atat , nu constientizam nimic altceva .
Atunci cand vorbim cu cineva conteaza atat ,,expresia fizica"cat si cea interioara . Daca noi ne manifestam frumos fata de cel de-alaturi si in acelasi timp ne gandim cum sa scapam mai repede de acea persoana nu facem altceva decat sa facem o interactiune ,,oarba" .
Termenul de ,,interactiune oarba" este creatia mea , si mi-am creat si o teorie a acesteia :
Interactiune oarba - este acel contact vizibil dintre doua sau mai multe persoane care se face doar pe stare de manifestare fizica fara un ,,contact" spiritual intre acele persoane .
Atunci cand facem o astfel de interactiune pot spune ca tot ceea ce facem este ca respingem acea persoana din mediul nostru ceea ce nu este bine .
Noi trebuie sa fim pe aceeasi ,,lungime de unda" cu ceea ce gandim cu manifestarile nostre .
Daca noi ne manifestam frumos fata de acea persoana si gandim frumos despre acea persoana , pot zice ca am acceptat un ,,seaman" de-al meu in mediul meu , el simtindu-se acceptat intr-o conversatie deschisa .
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!