07.03.2015

Aparate care ne usureaza viata in bucatarie

Conform unui studiu realizat de americani, oamenii isi petrec, in medie, sase ani din viata in bucatarie gatind, citind ziarul, fumand sau consumand cafea. In concluzie, oamenii isi petrec destul timp in bucatarie, aproape la fel de mult ca timpul petrecut in sufragerie. In varful topului sta dormitorul fiindca este spatiul in care ne odihnim, somnul fiind o activitate zilnica de minim 8 ore. Trecand peste acest studiu si rezumandu-ne la bucatarie, putem micsora timpul pe care il petrecem in bucatarie. Atunci cand gatim, facem totul manual pentru faptul ca asa consideram noi ca este mai bine, dar asta ne ia destul timp uneori si ne face sa pierdem serialul preferat de la tv, sa amanam iesirea in oras cu prietenii sau sa amanam pentru o perioada de timp odihna.
Oamenii au venit intotdeauna in ajutor oamenilor cu inventii si aparate care sa ne usureze munca. Asadar, trei aparate de bucatarie care sunt de nelipsit sunt un aparat de paine, fiindca painea se consuma zilnic si este un aliment de baza, un aparat de ceai si unul de cafea. Pana acum doi ani, zilnic am utilizat aparatul de ceai. Cum ma trezeam, imi faceam un sandvich si o cana de ceai fierbinte, apoi plecam spre scoala. De cand m-am angajat, am trecut pe cafea si nici-o dimineata nu poate incepe fara o cana mare de cafea care sa ma tina activ toata ziua. Aparatul de ceai nu a ramas neutilizat in aceasta perioada fiindca fratele meu mai mic face ceai in fiecare dimineata la acesta. L-am invatat ce trebuie sa faca si pe ce trebuie sa apese ca aparatul sa pregateasca ceaiul fiindca, pana sa termin liceul, eu eram responsabil cu aparatul de ceai. Acum, sarcina a fost preluata de fratele meu. Oare, dupa ce termina scoala, va trece si el la cafea sau va ramane la ceaiul lui caldut? Asta ramane de vazut.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!