19.03.2015

Reusesc oamenii sa se tunda singuri?

Cu tunsul cochetam de mici si ne amintim foarte bine ca atunci cand aveam o varsta frageda, uram sa mergem la frizer. Ne saturasem sa fim ciupiti de masinile acelea de tuns invechite cu care credeam ca facem treaba, dar mereu cand ajungeam acasa, mai gasesc cateva fire mai lungi pe care le taiam cu o foarfeca in oglinda. Parintii nu ne credeau si ne considerau fricos. Detestam sa nu fiu crezut si detest si-n ziua de astazi sa nu fiu crezut. In acele momente, increderea este undeva, pe fundul marii, iar eu sa mai am curajul sa spun a doua oara acelasi lucru? Am tacut si-am inghitit la vremea respectiva, dar cu trecerea timpului am luat masuri folosind o masina de tuns profesionala pentru barbati de calitate care-si face treaba foarte bine si eficient. In felul acesta am scapat de ciupiturile ingrozitoare si de firele de par care au "scapat" din "dintii" vechilor aparate.  De ceva vreme nu mai merg la frizer ci ma tund singur. Am invatat sa ma tund singur de la o verisoara care mi-a spus un mic truc cu oglinzile si ce aparat de tuns imi trebuie pentru a ma ajuta de unul singur sa-mi fac freza in cap. I-am urmat sfaturile fiindca lucreaza in domeniu si m-am ales cu un aparat de ras care abia-si simte prezenta cand trec cu el prin firele de par. Tunde atat de fin si e o senzatie atat de placuta incat iubesc sa ma tund si, mai ales, imi iubesc tunsoarea pe care mi-am facut-o. Asta inseamna sa lucrezi intr-un mod profesional chiar si acasa, fara sa fii nevoit sa te mai deplasezi prin ploaie, vant sau soare pana la o frizerie. Pentru doamne, din pacate, nu exista alta solutie decat coaforul. Doar noi, barbatii, ne putem bucura de acest frumos dar al tehnologiei. Meritam si noi putin rasfat, nu?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!