26.03.2015

Apartamente Sibiu - Inchiriere sau Vanzare?

In articolul de astazi o sa tratez un subiect de un interes larg, mai ales pentru tinerii adolescenti care parasesc bancile scolii. Este o problema cu care ne confruntam la ora actuala iar acest lucru se datoreaza lipsei de bani. Mai exact, o sa vorbesc despre problema locuintelor.
Pana la o varsta, intre 18 si 23 de ani, stam in casa cu parintii nostrii. Dupa ce terminam o scoala, dorim sa ne realizam si sa devenim independenti sau sa ne intemeiem o familie. Nu putem sub acelasi acoperis cu mami si cu tati fiindca avem nevoie de intimitate.
Sunt unii care plec de acasa de-ndata ce au terminat liceul fiindca merg la o facultate buna si nu-si permit sa faca naveta. Pentru acestia exista apartamente Sibiu Hermann Residence de vanzare la cel mai bun pret. Pretul unui apartament se calculeaza in functie de suprafata acestuia insa preturile sunt destul de accesibile, mai ales ca vorbim despre un imobil. Este un mic efort pe care parintii il pot face pentru copii lor, ca acestia sa stea la casa lor fara sa fie nevoiti sa mai plateasca chirie si sa se mute de ici colo. Conteaza mult sa stai la casa ta si sa nu stai pe usi straine. Stai relaxat, fara nici-o grija sau preocupare. Nu vei mai fi ingrozit de gandul: "Va trebui sa ma mut peste trei luni? Daca nu o sa ma mai tina aici?".
Am stat cu chirie timp de un an. M-am mutat de doua ori. Nu m-am simtit bine si nu m-am simtit ca acasa, oricat am incercat fiindca simteam ca acela nu este locul meu si practic, chiar nu era, chiar daca plateam sa stau acolo. Acum strang bani pentru a-mi cumpara un apartament. Atunci ma voi simti cu adevarat implinit. Tu ce mai astepti?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!