10.03.2015

Investitie de viitor in...hidroforul tau



Unii dintre noi nu stim cum este viata la tara fiindca ne-am nascut la oras, avem toate rudele si prietenii la oras si nu am petrecut nici macar o vacanta de vara pe la tara. Eu am fost acel copil care s-a nascut la oras, dar care i-a placut la tara, la bunici, inca din prima clipa cand am pus piciorul in curtea lor. Dupa doar 5 ani, ne-am mutat definitiv la tara fiindca parintii nu au mai scapat de gura mea. Si in prezent locuiesc tot in mediul rural, unde aerul este mai curat si unde sunt ferit de aglomeratia urbana. Intotdeauna mi-a placut linistea si natura iar aici, pot sa fac in orice zi o plimbare la padure.
Singura problema cu care ne-am confruntat de la inceput au fost conditiile necesare cu care m-am obisnuit la bloc. Detinem o fantana in curte, dar e greu sa scoti apa cu citura si sa incalzesti pe aragaz, asa ca tata s-a uitat de un hidrofor tricomserv aici si a gasit exact ceea ce avea nevoie. Acesta este un aparat cu motor care se introduce in fantana la o adancime de 10-15 metri sub nivelul apei si care pompeaza apa din fantana pana la robinet, "apa curenta" - cum spunem noi. Alimentarea permanenta cu apa la baie si bucatarie este necesara si nu puteam sta fara aceasta. Insa, nu este de ajuns ca apa sa ajunga la destinatie, aceasta trebuie sa fie incalzita. Cu ajutorul unui boiler, avem apa calda la o deschidere de robinet. Deschid robinetul din dreapta - apa rece, din stanga - apa calda. Aceste hidrofoare au o putere impresionanta si pot scoate o cantitate foarte mare de apa din fantana intr-un timp foarte scurt. Perioada de viata este indelungata, mai ales daca este utilizata conform manulului de instructiuni. Cea mai mare greseala pe care o pot face unii este de a lasa hidroforul aproape de suprafata. In cazul in care acesta functioneaza "in gol", exista riscul de ardere. O vorba romaneasca: "Cum il intretii, asa il ai". Cu cat ai mai mare grija de el, cu atat te bucuri de acesta pentru o perioada mai indelungata de timp.
Acum, problema noastra este rezolvata. Desi stam in mediul rural, la casa, ne-am asigurat toate conditiile necesare unui trai decent cu ajutorul unui hidrofor si al unui boiler.
Oamenii ar trebui sa inceapa sa-si asigure si sa-si creeze singuri propriile conditii si sa devina independenti, fara a mai astepta la primariile din sate sa faca ceva.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!