17.03.2015

Ne etalam margelele si accesoriile?

M-am trezit din nou de dimineata. Prea de dimineata. Ceasul de pe noptiera arata ora 07:30. Ce e cu mine in ultima perioada? In urma cu zece minute, a plecat la munca. Acum m-am trezit si eu. Oare, de ce? Nu am job ca sa fiu prezenta intr-un loc la ora 08:00.

Intind mana dupa telefon si, din greseala, pun mana peste un colier cu margele care a trecut neobservat de privirea mea. E prea de dimineata. Cum sa nu observ asa ceva? Ma ridic din pat si ma frec la ochi: "Sper sa nu fie un vis". Langa colier sta un bilet impataturit in doua. Il desfac cu grija si citesc: "Un mic cadou pentru tine". Aproape ca mi-au dat lacrimile. Stie ca iubesc sa port margele si accesorii. Stia ca nu aveam, dar nu trebuia sa faca acest efort pentru...mine.

L-am luat in ambele maini si l-am privit pret de cateva secunde apoi mi l-am pus la gat. Ma opresc in dreptul oglinzii si ma privesc. E atat de minunat. Il iubesc din suflet. Aceasta este cea mai mare si frumoasa surpriza pe care mi-a facut-o.

Ma aplec sa-mi iau telefonul si-mi fac un selfie pe care-l uploadez pe facebook si scriu ca status: "Cel mai frumos cadou de la cel mai iubit sot din lume." Trebuie sa ma laud si eu putin, nu?

Nu vreau sa-l dau jos de la gat, chiar daca sunt acasa. Am sa-l port continuu cateva zile fiindca imi e prea drag de el. Sunt fanatica in ceea ce priveste margelele si le iubesc enorm. Cine vrea sa ma vada fericita, sa-mi faca asemenea cadouri. Nu sunt materialista ci doar iubesc frumosul. Ce e frumos si lu' Dumnezeu ii place, nu?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!