10.12.2014

Cand ti-ai facut ultima data analizele medicale?

Sanatatea este pe primul loc iar asta nu o spun doar eu ci si medicii, prietenii tai si oamenii care se invart in jurul tau. Toti iti vor binele dar tu il vrei? Si sa ai grija sa nu-l dai nimanui.
Controlul periodic la medicul de familie si analizele de sange periodice inseamna prevenirea aparitiei unor boli insa cati dintre noi ne "verificam" sanatatea? Marea majoritate merg la medic doar atunci cand au probleme iar unii se duc la medic, din pacate, prea tarziu.
Sunt clinici medicale in Bucuresti care te asteapta cu usile deschise 24/24 de ore pentru analiza de urina, analiza de sange, analiza AMH sau orice control medical pe care doresti sa-l efectuezi. In plus, rezultatele analizelor sunt eliberate intr-un timp destul de scurt si nu este nevoie sa te deplasezi pana la clinica medicata pentru a le ridica ci ai posibilitatea de a le primi pe internet. Nu trebuie sa ne ducem din obligatie la o clinica pentru a ne efectua analizele medicale pentru ca este sanatatea noastra in joc. Aceasta semnifica o necesitate si trebuie sa privim tot acest demers ca facand parte din rutina vietii noastre. O putem privi ca obligatie doar fata de sanatatea noastra fiindca suntem obligati prin natura sa ne ingrijim.
De asemenea, acest lucru trebuie invatat de mic. Daca noi nu am fost educati de mici sa facem asta si ne-am educat mai tarziu, este timpul nostru sa ne educam copii sau viitorii nostri copii ca este bine sa-si faca analizele periodice pentru sanatatea lor. La orice alarma trasa in privinta sanatatii, trebuie sa vizitam medicul de familie. Nu ignora sanatatea ta si a celor din jurul tau. Devino precaut si pastreaza o sanatate de fier de care sa te bucuri.
Eu imi fac periodic analizele la sange si am grija de alimentatia zilnica. Nu am fost niciodata intr-un spital si n-am avut nici-o boala grava. Tu cat de mult tii la sanatatea ta?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!