31.12.2014

Stiri din Alba

Stiri Alba - Ziarul Apulum
Sunt de parere ca tv-ul nu mai informeaza de mult timp populatia ci spala pe creier oamenii prin influenta si deformare a informatiei. Am mai spus asta de o suta de ori pe blogul meu si am mai spus ca am renuntat la tv de cativa ani. Consider ca cel mai bun mediu de informare (si asta pentru ca nu exista un CNA al internetului) este internetul, urmat de ziare. Nu toate ziarele ci unele dintre ele inca pastreaza intacta informatia, ceea ce este de admirat iar aici nu fac referire la ziarele atat de celebre ci la ziarele locale sau judetene. Acestea au un scop clar, sa informeze oamenii cu ceea ce se intampla in jurul lor, fara sa influenteze omul intr-un fel sau altul. Este o sursa sigura si pura de informare. Imi plac oamenii care se pun mana de la mana si creeaza o comunitate menita sa lucreze intr-un scop benefic. Un astfel de ziar reprezinta munca unei redactii unite si bine determinata in ceea ce fac.
Cumva, simt ca-mi laud colegii fiindca, cum bine stiti, si eu sunt fondatorul unei reviste de cultura insa ma simt bine si tot ce spun, vine din suflet si din sinceritate. Atunci cand iti alegi meseria asta, o alegi din placere si muncesti din pasiune. Mereu mi-am dorit sa pot lucra intr-o redactie a unui ziar sau a unei reviste. Nu am avut ocazia, asa ca mi-am fondat eu una.
Parerea mea este ca oamenii ar trebui sa renunte in a mai cumpara ziare mondene si care au imaginea patata datorita gogomaniilor scrise in cadrul articolelor si sa cumpere ziare locale de calitate care chiar te informeaza si-ti ofera articole bune de citit. Calitatea unui ziar sta in cadrul articolelor pe care le detine, nu in imagine.
Multe dintre ziarele care sunt acum pe piata, si-au creat o imagine de-alungul timpului si de aceea au ajuns sa fie de succes si sa aiba tiraj de mii de exemplare vandute zilnic la nivel national. Ironia: inca rezista. Dar intotdeauna un lucru rezista atata timp cat exista cumparatori pe cand ziarelor locale le este greu sa supravietuiasca, fiind acoperite de granzii presei scrise. Cumva, vina e a noastra, a cumparatorului fiindca alegem imaginea (care vinde) in loc sa alegem un ziar de calitate. Scopul acestui articol nu este sa va cert ci sa incerc sa va deschid ochii. Judetul Alba se poate bucura de cel mai bun ziar saptamanal 100% independent care merita rasfoit si citit.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!