18.12.2014

Scriitori debutanti vs Scriitori celebrii

Zilele acestea mi-a fost dat sa-mi cada in mana doua carti de acelasi gen, doar povestea diferita. O carte era a unui scriitor debutant si o carte a unei scriitoare recunoscute, scriitoare despre care tot vad laude pe internet si publicitate in masa pe site-urile librariilor online. Le-am citit pe ambele! Care carte a fost mai buna?
Inca din primele pagini, prima carte a scriitorului debutant m-a surprins in mod placut si m-a captivat. A fost plina de actiune si a avut efectul de "Mai vreau, mai vreau" si rasfoiam pagina dupa pagina. Am finalizat cartea in cateva ore citind-o fara sa respir (metaforic).
A doua carte, cea a scriitoarei celebre, m-a plictisit din primele 20 de pagini si dupa ce am mai citit inca 50-60 de pagini, actiunea se invartea in jurul unei singure idei. Nu am rezistat sa o citesc pana la capat. Era mult mult mult mult mult prea plictisitoare si fara pic de actiune, cu o tema atat de comuna pe care s-au mai scris enspe mii de carti. Si de ce se face atat tam-tam? Nu as cumpara acea carte nici daca mi-ar oferi-o libraria la pretul de 1 leu.
Incercati sa cumparati cartile care va atrag si va plac. Nu va mai uitati dupa numele autorului fiindca se poate sa luati cea mai mare teapa posibila.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!