31.12.2014

Ce-mi doresc de la 2015?

Vreau ca anul 2015 sa fie un an mai bun din toate punctele de vedere. Vreau sa reusesc cu ceea ce-mi propun sa fac si vreau ca in articolul de pe 31 decembrie 2015 sa scriu ca am reusit tot ce mi-am propus.
Anul 2014 a adus schimbari mari in viata mea si sunt sigur ca anul 2015 va continua acest proces. Vreau sa cunosc oameni noi, oameni inteligenti, sa am parte de liniste si de iubire. Vreau sa promovez toate examenele si sa trec cu usurinta peste orice greutate.
Vreau sa muncesc mai mult si sa ma realizez pe plan profesional. Schimbarea in mai bine este posibila, trebuie doar sa se iveasca noi oportunitati.
Vreau sa-i am alaturi pe cei dragi si sa iubesc. Vreau sa am sprijin si sa ofer sprijin persoanelor apropiate. Vreau oameni care ma inteleg si pe care-i inteleg.
Vreau o lume mai buna, mai unita si iubitoare. Cred ca putem deveni cu totii mai buni in noul an care ne bate la usa.

LA MULTI ANI!!!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!