13.12.2014

Jucam la Euro 2016?

Echipa nationala a Romaniei este una dintre cele mai bune echipe de fotbal. Consider ca avem fotbalisti de valoare care adunati intr-o echipa, pot face mai mult decat se arata acum. Sunt de parere ca la partea cu antrenamentele stam mai prost si intelegerea pe teren. Daca jucatorii s-ar intelege mai bine la pase si driblinguri, am fi departe. Euro 2016 este in fata noastra. Jucam cu cele mai bune echipe din lume. Putem castiga daca se fac eforturi si putem deveni o echipa de temut. In trecut, in era lui Hagi, marile echipe ale lumii se temeau de confruntatea cu Romania. Acum ce s-a schimbat? Campionatul a ramas la fel, jucatorii s-au schimbat si antrenorii. In prezent, detinem o echipa cu cei mai buni jucatori. Se poate! Conteaza sa schimbam tactica si jucatorii sa fie instruiti mai bine la antrenamente. Daca te intereseaza fotbalul si mai ales, daca te intereseaza Euro 2016, acceseaza www.euro2016.ro si ai toate detaliile despre campionatul care urmeaza. Inca ne luptam sa ocupam o pozitie buna in clasament pentru a ne putea califica. Stam bine, momentan si daca continuam asa, o sa jucam la Euro.
De mic sunt pasionat de fotbal si urmaresc campionatul intern cu regularitate. Goluri, clasamente, meciuri, formatia echipei pe teren etc. nimic nu-mi scapa. Cu toate astea, urmaresc si meciurile din afara fiindca cele mai bune meciuri sunt intre greii fotbalului, cum ar fi Real Madrid si Barcelona. La acele meciuri nu pot manca popcorn fiindca este foarte multa tensiune. Tresar de pe scaun la fiecare faza si as imprastia popcornul prin toata camera dar se merita. Mi-as dori sa pot participa live la un meci de fotbal din campionatul extern. Pana in prezent, am fost doar pe stadionul echipei Dinamo, Steaua, Rapid si National Arena, unde am vazut cateva jocuri ale echipei nationale. Mi-as dori sa ma pot duce la un meci in alta tara, sa simt si atmosfera de acolo. Poate cu Euro 2016 voi avea ocazia. Se anunta o competitie grea si stransa. Cele mai bune echipe nationale se vor lupta pentru locul 1, pentru marele premiu si titlul de cea mai buna echipa. Va fi cu rasuflare taiata pe stadion. Golurile vor fi scandate de intreaga galerie, deci...va fi atmosfera si asta iubesc la un meci de fotbal. Sustinatorii te motiveaza sa castigi si sunt sigur ca jucatorii, de fiecare data cand privesc spre spectatori, stiu ca lupta, in primul rand, pentru noi. Asa ca hai mai repede cu Euro 2016 fiindca nu mai am rabdare. Hai, echipa nationala. Hai, Romania!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!