15.12.2014

Surprize de la Libris

Cred ca toata lumea a aflat de pe profilul meu de facebook ca eu imi cumparti carti doar de la Libris. Pentru mine este o librarie de suflet in cadrul careia am intalnit oameni minunati care acorda atentie si grija cartilor si clientilor care comanda. La comanda trecuta, cei de la Libris mi-au facut o surpriza placuta. Fiind perioada Sarbatorilor de Iarna, acestia mi-au facut cadou un cd cu colinde. L-am ascultat cu drag si inca il ascult. Il tin langa laptop. Frumos gest din partea lor. Multumesc, Libris! Sa aveti Sarbatori Fericite si multi ani de-acum inainte fiindca noi, cititorii de cartii, avem mare nevoie de voi. Multumim ca existati!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!