03.12.2014

Ne pregatim pentru copii?

Nu stiu cum se intampla dar cred ca am perioade premonitorii. De ce spun asta? Pentru ca a fost o perioada din viata mea in care am vazut numai nunti pe la televizor, ba pe internet, ba primeam mail-uri cu publicitate la costume de ginere si rochii de mireasa. In acea perioada, trei prieteni si-au cerut iubitele in casatorie si am jucat pe la nunti. Acum, istoria se repeta doar ca in loc de nunti, cred ca va fi vorba de botezuri. Pe unde ma duc si ma intorc, vad carucior copii, landou bebe, scaun masa bebe si multe alte lucruri care au legatura cu bebelusii. Cred ca va trebui sa ma pregatesc. Nu pentru mine fiindca sunt solo, ci pentru prietenii mei. Parca maine ii aud ca vor fi tati. Ironia: toti trei, in aceeasi perioada, sa zica asta. Dupa ce-am dansat la trei nunti, sa dansez la trei botezuri. Nu e rau. Din party in party o tin. Ma bucur nespus de mult cand vad oameni fericiti iar pe copii ii iubesc. Abia astept sa ma joc cu micile ghemotoace umane. Hihi!
Copilul, copilul dar are si el nevoie de unele necesitati, nu? Are nevoie de o camera a lui decorata corespunzator, de un patut, de o masuta cu scaun special pentru el, de jucarii si multe alte lucruri care-i trebuie unui copil. Insa, mai presus de toate, acestuia ii trebuie atentie si dragoste din partea parintilor. Copilul se face usor insa acesta are nevoie de intretinere. Cele mai bune lucruri care sunt necesare unui copil le poti cumpara din mediul online, fara sa fii nevoit sa alergi din magazin in magazin fiindca nu gasesti lucrul x sau y pe care-l vrei. Dai comanda iar curieratul va avea grija ca tu sa te bucuri de cele comandate intr-un timp cat mai scurt, livrand la destinatie iar plata se poate face la primirea coletului, adica ramburs.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!