02.12.2014

Tu joci la pariuri sportive?

Salut! Vreau ca acest articol sa-l dedic sportului dar nu sportului in sine ci a sportului din spatele sportului. M-am facut inteles? Nu prea cred. Atunci, hai sa-ti explic cum sta treaba. Sportul are in spate bani, multi bani, mai ales cand vine vorba despre pariuri sportive. Exact, pariuri sportive. Despre asta este vorba. Oamenii urmaresc un meci de fotbal, handbal sau rugby si bag bani la pariuri pentru a scoate bani de pe urma rezultatului. Oamenii isi incearca norocul la pariuri. Unii pierd, altii castig de pe urma celor care pierd, cam asa sta treaba. Trebuie sa fii putin inspirat si sa ai ceva noroc la tine atunci cand completezi foaia cu rezultate. Castigul e in functie de banii care s-au pontat pentru meciul respectiv si de banii pe care tu i-ai bagat la pariuri pe rezultatul tau. Toti cei peste 18 ani pot juca la pariurile sportive. Putem considera pariurile un sport? Sigur! Numai drumul pe care il faci de acasa pana la agentie te slabeste de cateva sute de calorii. Glumesc! Pariurile sunt recunoscute ca fiind un sport iar castigurile substantiale ii atrage pe oameni sa joace frecvent, plus ca sansele de castig sunt mai mari decat la Loto. Exista fericiti castigatori care au castigat de nenumarate ori la pariuri sportive si astazi duc un trai bun cu banii castigati. Mai exista si opusul, cei care au pierdut de nenumarate ori dar exista o cauza: necunostinta. Nu recomand sa bagi la pariuri sportive daca nu ai nici-o treaba cu sportul. Trebuie sa stii echipele, sa preconizezi care bate si abia apoi sa incerci sa nimeresti rezultatul. Daca tu nu stii echipele, nu stii care e mai buna si mai slaba, te astepti sa nimeresti scorul? Niciodata!
Pot spune ca pana la 19 ani, eu n-am jucat niciodata la pariuri sportive. Prima data am calcat intr-o astfel de agentie de pariuri sportive impreuna cu un prieten care a dorit sa bage la pariuri si care spunea ca joaca de cativa ani, el fiind mai mare decat mine. L-am intrebat daca a castigat vreodata si a spus ca a castigat de cel putin zece ori in cei cativa ani de cand joaca. Baga aproape saptamanal la pariuri. De atunci, m-a convertit si pe mine si-am jucat de cateva ori. Am bagat de patru sau cinci ori la pariuri si am castigat o data. Bineinteles, experienta amicului care mi-a impartasit din ceea ce stie el despre fotbal, m-a ajutat in momentul in care am preconizat scorul pe hartie. A fost ca un ghid pariuri unibet. Am urmarit rezultatele si cand am aflat ca am castigat am dat fuga la agentie cu biletul si mi-am luat banii. Am semnat o hartie inainte si gata. Eii, acum sa nu va asteptati sa va spun cati bani am bagat sau cat am castigat. Astea-s detalii care nu se spun. Daca v-as spune totul mura-n gura, voi ce-ati mai experimenta? Este distractiv, in primul rand si zic sa incercati si voi. O sa mai vreti dupa prima experienta fiindca este o senzatie placuta care te atrage sa joci in continuare, mai ales cand intervine motivatia castigului. Vrei sa castigi? Incearca!
Convinge-i si pe prietenii tai si castigati in grup. Unde-s multi, puterea creste iar castigul in jurul vostru roieste. Asa era expresia, nu? Scuzati daca am modificat-o putin. PARIEZ ca v-ati dat seama, nu?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!