16.12.2014

Hip-hop-ul e terapie

Sunt iubitor, ascultator si consumator de muzica hip-hop inca din scoala generala. M-a atras intotdeauna acest gen muzical si mereu am stiut sa ascult si sa interpretez corect mesajul pieselor. Hip-hop-ul este o arta si o cultura. Sustin miscarea, scriu versuri pe beaturi si ascult de la faimoasele trupe Parazitii si BUG Mafia pana la MC-i care sunt la inceput de drum. Am lucrat pe un site de promovare a rap-ului romanesc dar din lipsa de timp, am renuntat. De curand, am dat de imaginea din dreapta pe internet, pe o pagina de facebook. (nu mai stiu pagina. Daca din intamplare gasiti aceasta postare, va rog sa-mi spuneti ca sa trec sursa pe poza). Ce parere aveti? Rapu' ne vindeca?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!