11.12.2014

De orez? Da! Hartie de orez!

Cu totii ne amintim de frumoasa noastra copilarie si de momentele cand eram la scoala, in clasele primare. Care mai de care aveam coperti colorate la caietele noastre de clasa si de acasa. Pe aceste coperti, care erau simple, ne lipeam un sticker pe care scriam numele nostru, materia si clasa. Pe langa acesta, il imbrobozeam cu hartie de orez. Nu va ganditi la orezul pe care-l mancam noi sau chinezii ci pur si simplu, asa se numeste. Ca sa fiu mai explicit, hartia de orez este acea hartie folosita la decupaje si imprimate cu modele. Si mai explicit de atat, acea hartie autocolanta cu personaje din desenele animate preferate pe care o dezlipim si o lipim pe orice suprafata. Aveam caietele pline cu personaje din Anime-uri. Ma uitam de mic la Anime-uri si aveam totul "impodobit" cu personaje, chiar si tv-ul si calculatorul de acasa. Mai aveam pe ecran sa lipesc. Haha!
Invatatoarea mea le iubea si eram printre putinii care aveam pasiunea asta de a impodobi caietele de curs. Fiindca a vazut ca ne place, la orele de dirigentie ne aducea hartie origami si ne-a invatat sa facem origami. Dupa aceea, aceasta activitate a devenit un obicei. Saptamanal faceam origami la scoala. Mi-a placut sa ma joc, sa descopar si sa folosesc hartia in cat mai multe scopuri.
O innebuneam pe mami acasa fiindca ii ceream tot timpul sa-mi cumpere hartie de pe www.profiart.ro sa ma joc cu ea. Pe cand altii cumparau jocuri video, mingi, papusi si masinute, eu cumparam hartie si imi placea sa viata unor forme. Astazi inca ma joc cu hartia, doar ca la un alt nivel. Am prins experienta in origami si am inceput sa creez lucruri frumoase. Inca lucrez la unele "piese" pe care le voi posta, in curand, pe pagina mea de facebook.

Din seria "Amintiri din copilarie" de Dragomir Mihai-Viorel.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!