11.12.2014

Cum stai cu somnul?

Cum stai cu somnul? Nu-mi spune ca inca stai pe un pat cu arcuri, ruginit, care trosneste din toate tatanile. Nu-mi spune ca stai nici pe un pat de lemn care te ajuta sa devii scandura pe timp de noapte iar dimineata te trezesti cu dureri de mijloc. Daca-mi spui ca e asa, atunci e vina TA! Nu stiai ca cel mai odihnitor somn e pe o saltea? Daca nu ai o saltea, atunci iti poti lua o saltea online. Nu, nu salteaua e online ci site-ul de unde o cumperi. Salteaua e fizica, iti vine acasa prin curierat.
In cazul in care nu esti adeptul saltelelor, atunci cumpara o canapea, pune-o in sufragerie si dormi. Ca si atunci cand nu ai suficient spatiu in casa si dormi pe unde apuci. Oricum e mai bine decat un pat cu arcuri sau din lemn. Scuza-mi comparatia, ideea conteaza.
Dar daca esti adeptul paturilor, te invit sa rasfoiesti pagina cu paturi rabatabile si sa-ti alegi pe cel potrivit de acolo. Aceste detin certificat de asigurare a calitatii produsului si iti asigura un somn linistit si placut. Somnul este vital si daca nu ne odihnim cum trebuie, riscam sa nu avem destula energie pentru ziua urmatoare. Lipsa unui somn bun ne poate afecta sanatatea cu timpul, deci de ce sa lasam sa avem probleme cu sanatatea din pricina faptului ca nu stim pe ce dormim? Hai sa ne gandim putin si sa privim lucrurile altfel. Pe un pat pe care nu stai confortabil e imposibil sa-ti desfasori cele 8 ore de somn minime necesare pentru sanatate. Ori dormi mai putin, ori te trezesti pe timpul noptii. De ce nu luam nici-o masura? Nu stim ce? Ti-am zis mai devreme: schimba vechiul pat cu unul nou sau cumpara-ti o saltea. Dupa, sa-mi spui si mie cum e, bine?
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!