24.02.2015

Atunci cand esti stresat, te mai streseaza si altii

Nu cu mult timp, am renuntat la abonament si am trecut pe cartela prepay si asta pentru faptul ca am mult mai multe minute la un pret mai scazut. De bonusuri nu ma plang, uneori raman chiar surprins.
Aveam nelimitate mesaje nationale iar acestia mi-au mai dat 100 de mesaje nationale bonus. Aveam Nelimitat + 100 mesaje nationale. Cred ca era o provocare gen: Cine poate termina nelimitatele?
Trecand peste aceste bonusuri, in ultima perioada am fost stresat cu apeluri de la ei pe motiv ca-mi fac o oferta buna, doar sa trec, din nou, pe abonament. Atat de disperati sunteti? Cred ca au fost intre 9 si 12 apeluri pe tema asta in 2-3 luni. Pana la un moment dat cand mi-a sarit si mie mustarul si m-am dat in ei ca le fac reclamatie daca mai primesc un telefon de genul. Au trecut trei saptamani de atunci si nu am mai primit nici-un apel de la ei. Intrebarea mea e: E nevoie sa ajungi la reclamatie pentru a pricepe ca eu nu vreau sa trec pe abonament? Sunteti disperati, fratilor!!!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!