22.02.2015

Igiena lenjeriei intime





A trecut Valentine's Day si Dragobetele, sarbatori in care s-au purtat chiloteii personalizati cu inimioare si lenjerie intima sexy. Astazi o sa vorbim strict despre lenjerie si igiena acesteia.
Culoarea lenjeriei intime nu conteaza insa conteaza prezenta ei. Nu este recomandat sa mergem pe strada fara sa purtam lenjerie intima. Aceasta apara organele sexuale de a avea contact direct cu pantalonii (exemplu), care sunt expusi prafului si a microbilor din jurul nostru, care pot trece foarte rapid prin primul strat de tesatura.
Un alt lucru important in ceea ce priveste igiena este faptul ca nu trebuie sa purtam doua, trei zile aceeasi lenjerie intima. In aceasta se aduna o multime de bacterii iar cum alte parti corporale se bucura de igiena exemplara si acea zona intima trebuie sa se bucure de o atentie sporita in ceea ce priveste igiena.
Mi-a fost dat sa vad, intamplator, ca o persoana a purtat 4-5 zile aceeasi lenjerie intima. Eu nu as suporta asta. Eu zilnic ma schimb la lenjeria intima pentru a pastra o curatenie exemplara in zona, mai ales ca acolo sunt "lucrurile de pret", ca sa zic asa.
Un alt lucru important de trecut in lista este faptul ca lenjeria intima nu trebuie sa vina stransa pe noi, ci lejera. Trebuie sa o purtam de placere, nu sa ne "tipe" pe noi pentru a iesi in evidenta "formele". Trebuie sa porti ceva in care te simti relaxat si comod, nu in ceva care te face sa mergi pe strada cracanat si care-ti face dungi pe abdomen pentru ca sunt prea stramti.
Toate perechile de lenjerie intima pe care le am in garderoba sunt de toate culorile si din diferite materiale, dar toate sunt confortabile si de fiecare data cand port, ma simt in largul meu. In felul acesta nu exista nici "presiuni" asupra unor "membre". Cata atentie acorzi igienei in acest loc important?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!