27.02.2015

Ghid de supravietuire: Cum sa stai fara curent electric?

Cum stau intr-o zona in care raman destul de des fara curent electric, uneori pe o perioada destul de indelungata, mi-am facut ceva "tehnici" care sa ma ajute sa supravietuiesc fara curent electric.
Cum bine stiti, am un job part-time, sa zic asa, in care lucrez de la domiciliu. Intotdeauna am ambele laptop-uri incarcate. Acumulatorul unui laptop tine 6 ore + 6 ore de la celalalt laptop = 12 ore. Net am pe telefon si conectez telefonul la laptop si...AM NET!
Dupa ce se consuma acumulatorul primului laptop, trec pe al doilea. Cand acesta ajunge la epuizare (ultimele 60 de minute), il opresc si il folosesc pe post de incarcator pentru a incarca telefoanele mobile din casa si tableta. Energia ramasa in acumulator, ma asigura de incarcarea dispozitivelor pentru urmatoarele 2-3 zile, ceea ce este suficient.
Niciodata nu am stat mai mult de 12 ore fara curent, dar am preferat ca aceste 12 ore sa nu le pierd aiurea ci sa ma organizez in asa fel incat penele de curent sa nu mai opreasca din munca.
In felul acesta "supravietuiesc" fara curent electric. Voi cum faceti?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!