19.02.2015

O seara romantica incepe cu un vin bun

Camera era pregatita. Am deschis usa si am fost invadati de o caldura placuta. Draperiile erau trase, inauntru fiind semi-lumina. Asternuturile erau personalizate cu o inima in mijlocul careia scria "TE IUBESC!". Pe noptiera statea un buchet mare de flori si langa, o sticla de vin pentru o seara cat mai frumoasa in doi. M-a luat in brate si m-a sarutat continuu timp de cateva minute. A zis ca trebuie sa desfacem neaparat sticla aceea de vin si inca cat mai repede. Nu am inteles de ce, crezand ca e doar o simpla sticla de...vin. Am luat-o si am rasucit-o pe toate partile. Pare un vin foarte bun. O desfac si incep sa torn in pahare.
- Se va incalzi putin atmosfera.
- Cu siguranta...
Ne incrucisam mainile si servim din vinul dulce care ne imbata trupul intr-o placere nebanuita. Parca pupilele noastre gustative au inceput sa dea o petrecere surpriza in gurile noastre. In unele momente, petrecerea a fost la comun, facand schimb de arome. E un vin special...de vis... Daca esti curios sa aflii mai multe detalii despre acest vin, te invit sa dai click aici.
In mai putin de o ora am terminat aceasta sticla de vin. Se spune ca "vinul este bun pentru femei atunci cand il beau barbatii". Cred cu tarie ca aceasta zicala este adevarata. Totul a devenit atat de cald incat am inceput sa renuntam la haine. Ne-am jucat cu ultimul strop de vin, savurandul de pe corpul iubitei. Numai asa poti da startul perfect pentru o seara petrecuta in doi. Trebuie ca tu sa fii eroul ei si sa o faci sa se piarda in bratele tale. Daca ai reusit asta, atunci poti da vina pe vinul pe care tocmai l-ai consumat si sa te motiveze sa cumperi in continuare pentru a avea mai multe seri de vis,
Draga mea, hai ca...vin!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!