27.02.2015

Prostia naste controverse

Daca prostia ar durea, multi ar sta legati la cap. Este foarte usor sa crezi ceea ce nu este adevarat. Este grav sa ajungi sa-ti crezi propriile minciuni si mai mult de atat, sa-i faci pe altii sa creada in minciunile tale. Am trait sa o vad si pe asta, de la oameni apropiati pana la oameni necunoscuti. I-am privit apoi si mi-am zis: "Cat de rau poate sa fie sa fii asa?".
De la lucruri minore se pot naste mari controverse intre oameni. Cine pe cine sa mai creada? Fiecare crede persoana apropiata, dar adevarul cine il cunoaste? Adevarul sta intotdeauna la un alt nivel, adica cel al inteligentei. Sa fii inteligent inseamna sa-ti pastrezi neutralitatea, sa analizezi situatia si sa tragi tu concluziile, fara vreo influenta din jurul tau. Cati din noi facem asta? Cati din noi ii exludem pentru doua secunde pe cei de langa noi pentru a privi lucrurile exact asa cum sunt? Aproape nimeni si apoi mai spunem ca nu suntem manipulati. Este o forma de manipulare, fie ca ne place sa recunoastem, fie ca nu. Zilnic ne manipulam prin vorbe si nici nu ne dam seama de acest lucru. Daca acum ai luat o decizie si peste cinci minute iti schimbi decizia fiindca persoana x ti-a spus ceva, este manipulare. Fii independent din punct de vedere al inteligentei si asa o sa vezi intotdeauna lumea cu proprii ochi, cu bune si cu rele.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!