24.02.2015

Cat de norocos te crezi?

Ma consider un tip norocos, mai ales ca intotdeauna am reusit ceea ce mi-am propus. Uneori, nu am reusit din prima, dar am reusit din a doua incercare. Insa, cum norocul nu se poate masura, astazi am venit cu o modalitate prin care putem afla daca esti norocos sau nu. Norocul nu inseamna doar realizari in viata ci si rezultate la jocurile de noroc.
Ai bagat pana acum la pariuri sportive? Unii dintre voi nici nu stiu cu ce se mananca acest domeniu si asta pentru ca le este teama sa piarda. Insa, cum e daca ti-as spune ca daca ai bilet necastigator, iti primesti banii inapoi? In felul acesta poti doar sa castigi si sa...castigi. Daca nu bani, macar experienta, dar nu ai nimic de pierdut.
Si mie imi era teama la inceput, dar am fost indrumat de un bun prieten care juca la pariuri sportive de doi ani si mi-a spus ca a castigat de cateva ori banisori frumosi de care s-a bucurat si i-au investit in haine si incaltaminte. Una e sa pariezi dupa urechea ta si alta e sa ai ponturi castigatoare la indemana. Uneori, experienta in domeniu isi spune cuvantul si n-am decat sa-i felicit pe cei care se pricep la pariuri. Am jucat de cateva ori, dar nu am castigat. Sunt constient ca trebuia sa joc in continuare pentru a-mi mari sansele de castig, dar am renuntat din diferite motive. Eu sunt acel gen de om care prefera banul muncit, nu castigat prin jocurile de noroc. Unii prefera banii castigati mai usor iar pentru acestia, exista pariurile sportive.
Pariurile sportive este o activitate pe care o poate desfasura orice persoana fizica de pe teritoriul Romaniei cat si din afara care are varsta legala minima de 18 ani. Acest gen de activitate este realizat, in special, de microbisti, adica de cei care sunt impatimitii fotbalului romanesc si pariaza pe succesul echipei cu care tin. Altii joaca doar din distractie si pentru faptul ca-i motiveaza castigul unei sume de bani fara un efort prea mare. O modalitate mai eficienta de a castiga este de a juca in grup cu prietenii sau colegii tai. In felul acesta, sansele de castig sunt mult mai ridicate, chiar daca castigul se va imparti intre mai multe persoane, dar decat deloc...mai bine asa.
De asemenea, daca pariezi de mai multe ori pe rezultate diferite de scor, acest lucru iti creste sansa de a deveni castigator.
La inceput, am luat totul ca pe o provocare. Eu de ce sa nu incerc? Nu am nimic de pierdut. Bani n-am pierdut, dar nici nu am castigat, dar m-am ales cu experienta. Cum sunt un om foarte deschis si care e de parere ca omul trebuie sa stie cat mai multe din toate, consider ca fiecare persoana care nu are experienta pariurilor sportive, sa incerce macar o data, sa vada cum e. Daca le place, sa continue. Daca castiga, sa continue. Daca nu le place, sa se lase sau sa mai incerce. Niciodata nu trebuie sa ne sperie lucrurile noi ci trebuie luate ca pe o provocare.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!