11.02.2015

Ne incurcam in lenjeriile de pat?



Ma joc cu picioarele in fiecare dimineata. Dau din ele in stanga si-n dreapta in asternuturi pana mi se incurc picioarele prin lenjeria de pat si asta din cauza faptului ca am lenjerii de pat simple, stil d'acela vechi intr-o singura culoare. De ce am lenjerii din astea de pat si nu am nici-o lenjerie de pat mai moderna? Aaa, da... pentru ca pe la magazinele din zona mea, numai d'astea se gasesc. Hmm... Imi iau ceasca de cafea si meditez stand pe marginea patului. Se spune ca pe internet gasim de toate. Se pot gasii si Lenjerii Online? Imi iau laptop-ul in brate si sorbind din ceasca de cafea, incep si caut, rasfoind site-uri si magazine online cu produse. Am gasit mai mult decat am sperat. Daca cumpar o lenjerie de pat, primesc una gratis. Sunt sute de modele, care mai de care mai frumoase si mai viu colorate. Arata foarte bine. Din astea vreau si eu. Ce ma opreste sa comand? Constiinta mea? Ea este de acord. Creierul meu? Si el este de acord. Buzunarul meu? Cred ca el ma opreste. Stai sa ma uit la pret. (...) Doar atat? Nici buzunarul nu ma mai opreste, deci dau comanda. Este un pret prea accesibil si cred ca oricine isi poate permite. Inchid clapa la laptop si sorb ultima gura de cafea. Ma intorc in dormitor si privesc la lenjeria de pat ce urmeaza a fi inlocuita. Asta este ultima noastra noapte impreuna. Maine va veni o "alta" care stie sa-mi ofere ceea ce tu n-ai fost in stare sa-mi oferi. Ma invart de cateva ori prin camera parca nerabdator sa treaca orele mai repede. Nu pot face nimic in privinta asta. Poate, daca as dormi, ar trece timpul mai repede, dar abia ce m-am trezit. Nu mai aranjez patul. Cui ii mai pasa ca s-a mototolit lenjeria asta veche? Sunt eu singur, dar asta e deprimant. Poate ar trebui sa acord mai multa atentie lucrurilor din jur si sa nu ma mai grabesc sa cumpar ceva daca nu este pe placul meu sau nu are culori vii. Totul in casa asta e galben, negru si gri. Parca as fi emo. Vine primavara iar culorile vii trebuie sa-mi impanzeasca apartamentul. Am zis sa incep cu dormitorul, in special cu patul fiindca in el ma odihnesc si dorm. Nu mai vreau sa ma trezesc in orele noptii ca m-am incurcat in lenjeria de pat si sa dau cu ea in stanga si-n dreapta. Apoi tot eu o pun pe mine fiindca mi se face frig. Ce mai cosmar! Dar am o luminita la capatul tunelului. O speranta care arde mocnit si urmeaza sa se aprinda. Se regaseste in lenjeria pe care am comandat-o si de care ma desparte doar cateva ore. Dupa aceea, va fi a mea. Doar a mea. Gandul acesta ma face sa zambesc cu gura larga pana la urechi. Imi sta mai bine in starea asta de spirit. N-am mai zambit deloc in ultima perioada. Oooh! Iata ca a sosit. Ce rapid a fost!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!