24.02.2015

Dragobete vs Valentine's Day

In urma cu doi ani, am mai scris un articol in ceea ce priveste Valentine's Day in care ma bateam cu pumnul in piept ca asta nu e sarbatoare. Este o sarbatoare de origine americana care a venit in vizita prin Romania si am constatat ca nu mai pleaca, fiindca le cam place romanilor data asta de 14
februarie. Toti o sarbatoresc ca "e la moda", e in "trend", insa ma gandesc ce se va intampla cand va trece si valul asta cu Valentine's Day?
Dragobetele nostru nu se mai serbeaza, mai ales dupa ce toata lumea a trecut "pa trendul" asta nou. Cine ar serba o sarbatoare pe care nu o serbeaza mai...nimeni? Pana nici eu care eram impotriva Sf. Valentin. M-am conformat fiindca alta solutie nu aveam, decat sa petrec singur pe 24 februarie.

Tu ce sarbatoresti: Dragobetele sau Sf. Valentin?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!