14.09.2012

Cum e treaba cu iertatul ?

Astazi , trecand pe langa cateva persoane si asteptand la o trecere de pietoni cca.20-30 de secunde , am auzit urmatoarea discutie :

,,N-am tinut post . Las' ca D-zeu e bun si ma iarta!"
,,Am injurat , dar D-zeu e bun si ma iarta!"
,,N-am mers de cativa ani la biserica , dar D-zeu e bun si ma iarta!"
,,Am muncit in zilele de duminica , dar D-zeu e bun si ma iarta!"

Dumnezeu e bun si iarta , dar asta nu inseamna sa incalci in picioare tot ce inseamna ,,credinta". Tot astfel de persoane se lauda ca sunt ,,credinciosi" , dar asta nu e motiv de lauda , insa unii se lauda cu asta...ii vezi pe drum cum se bate cu pumnul in piept ca sunt credinciosi ...ce mai credinciosi...Daca ii intrebi ce semnifica Pastele sau Craciunul dau din umeri.

Ma abtin de la anumite cuvinte....


Pe final vreau sa fac un anunt pentru pasionatii de filme. Am deschis un blog dedicat filmelor ! Pe acest blog veti vedea recenzii la filme , recomandari , ultimele noutati in ceea ce priveste diferiti actori de filme si ultimele filme aparute pe piata. Daca vrei sa vezi blogul , da click pe urmatorul link : MOVIE TIME !


Share:

8 comentarii:

  1. Alt blog ?:o wow ;)) ...am sa arunc si eu o privire. :D cat despre iertat cam asa e trebuie sa ne dam seama de ceea ce facem sau de ceea ce am facut si apoi sa spunem altele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic că oricât am încerca să spunem altora chestia asta..tot nu o înţeleg.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ideea cu blogu, sunt destul de pasionata de filme cat sa-mi placa.
    Iar faza cu iertatul da, Dumnezeu e bun si iarta dar totul are o limita. Trebuie sa te indrepti mai intai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa-mi dai sugestii de filme pe care le-ai vazut :)

      Ștergere
  4. Pai mai grav e sa ai impresia ca esti iertat daca ai mintit, ai furat, ai omorat (Doamne fereste).. Pentru ultima, mai ales, ai nevoie de multa cainta. Eu zic ca cel mai important e sa fim buni, sa nu facem fapte rele, sa avem sufletul curat si constiinta impacata, in primul rand. Dupa aceea vin gesturile crestinesti ca mersul la biserica sau postul..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta dreptate! Acelasi lucru am vrut si eu sa spun , dar nu m-am descurcat prea bine :D

      Multumesc mult ! >:D<

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!