09.09.2012

Zi de duminica

Scuzati-ma ca am tras chiulul astea 2-3 zile dar am fost tare ocupat.
Vreau sa le urez celor ce poarta numele Sf.Ana , multa sanatate , fericire , sa aiba parte de tot ce este mai frumos in viata si un sincer LA MULTI ANI !

In alta ordine de idei , va rog sa-mi scuzati lipsa de pe blogurile voastre ! Nu stiu daca aceasta problema tine de cei de la google sau este de la windows-ul meu problema. Am bloguri pe care le accesez foarte usor , altele pe care le accesez cu dificultate (dau reincarcare la pagina de 5 ori) si alte bloguri pe care eu nu le pot accesa DELOC ! Atunci cand incerc sa le accesez ma redirectioneaza catre pagina yahoo.com . De la net nu este...merge 100% ! Voi intampinati aceasta problema ?

Mai revin pe seara cu un alt articol...


Share:

8 comentarii:

  1. Eu nu am mai avut această problemă.Poate ar trebui să le trimiţi un mail celor de la Goagăl pentru treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am aceasta problema si nici nu am avut-o ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu am aceasta problema ,poate e de la windows nu stiu ce sa zic si poate o sa-si revina! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate fi si de la browser...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!