01.09.2012

Lucruri dominante

De mult timp (cam de cand am creat blogul) , unele lucruri se repeta , se repeta si din nou...se repeta ! Doar ca pana in prezent nu cred ca am vorbit despre asta .

1.Chestia cu blogroll-ul !
Primesc mesaje de gen :,,Te-am adaugat in blogroll , tu de ce nu ma treci pe mine?" sau ,,Ti-am dat comm , tu de ce nu-mi dai?" etc.

Pe langa nebunia de pe facebook cu cersitul de like-uri , acum a ajuns la moda si cersitul de comm-uri. Am in blogroll persoanele pe care le am pentru ca vreau eu si pentru ca le citesc blogurile cu placere , eu n-am impus nimanui sa ma puna in blogroll , iar de cca.5 luni am anuntat ca nu mai fac schimb de link-uri .Pun in blogroll doar pe cine vreau eu si pe cei ce ii urmaresc . Mi-ai dat comm ? Te-am pus eu ? Cine imi da comm  da pentru ca vrea , nu ca ii oblig eu si nu am obligat pe nimeni sa imi dea comm sau sa ma adauge in lista lor cu bloguri.
Deci de fiecare data cand am facut ceva , am facut pentru ca am vrut . Am dat un like pe facebook pt ca mi-a placut , nu pentru ca acea persoana mi-a impus.Am dat un comm pentru ca am vrut , nu pentru ca m-a obligat cineva ... etc.

2.O intrebare care mi-a placut foarte mult : ,,Ce apreciezi la un blogger ?"
Apreciez sinceritatea totalitara ! Aici fac referire la persoanele care scriu pe blogul lor ce au de zis fara pic de ezitare. Adica felul in care vorbesti in lumea reala sa il afiseze si aici pe blog. Apreciez enorm acest lucru , pentru ca astfel de persoane nu incearca sa-si ascunda caracterul prin intermediul blogului ci isi arata personalitatea fara ezitare. Felicitari celor ce fac acest lucru !

3. Primesc mesaje de genul : ,,Stiu ca faci blogging pt bani" sau ,,Cat castigi pe luna?"
Nu fac pentru bani.Ceea ce fac este non-profit ! O fac din pasiunea de a scrie si de a ma exprima liber !

Doresc sa deschid un nou blog. Despre ce vreti sa fie noul blog ?
Share:

7 comentarii:

  1. Waaa ce fain e designul!! Iubesc movul acesta!!
    Ai dreptate cu comentariile si blogrollul.. nici eu nu las comentarii la toti cei care imi lasa mie, daca nu-mi plac postarile lor, si nici nu adaug pe toti care ma pun la ei in blogroll.. blogrollul meu e scurt pentru ca am pus acolo persoane pe care le citesc des si imi plac.

    Hmm la a doua chestiune.. eu s-ar putea sa fiu ceva mai tupeista pe blog, pentru ca simt ca acolo ma asculta mereu cineva, spre deosebire de viata offline.

    P.S. eu zic ca nu are rost sa deschizi un nou blog.. ma multumesc cu asta, are de toate si e fain :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place noul sablon ! Ai perfecta dreptate.Multumesc >:D<

      Ștergere
  2. Chestia aia cu blogg-rolul toţi o facem.Trebuie să recunoaştem!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu ..i adaug doar pe cei care ii citesc si doar blogurile care imi plac.

      Ștergere
    2. Eu nu fac chestia cu blogroll-ul !

      Ștergere
  3. De ce sa ai comuri pe blog? sau multi vizitatori. Ar trebui sa scrii din placere, nu pt a face multi vizitatori.
    Acum nu zic ca nu ma intereseaza cate vizualizari si cate comenturi am, si ma bucur cand sunt cat mai multe, dar nu cred ca asta ar trebui sa fie un scop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nu am zis ca am ca scop pe acest blog sa am multi vizitatori sau comm-uri.Eu scriu din placere.Cine ma citeste bine...cine nu...iar bine. Eu scriu doar din pasiune fara alte scopuri !

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!