10.09.2012

(Dudus)Recenzie : Tatuaj pe glezna stanga

1. Am reusit sa rezolv problema cu accesarea blogurilor. Problema era de la pc-ul meu , mai exact de la windows si am realizat ca unitatii mele nu-i place DELOC windows 7 desi este destul de performanta incat sa functioneze optim acest windows. Am bagat de 3 ori windows 7 (versiuni diferite) si tot nu a mers. Acum a trebuit sa instalez windows xp ! Asta e...daca cu windows-ul asta vrea , pe acesta il las !

2.Dudus a facut o recenzie la cartea Tatuaj pe glezna stanga de Carmen Gheorghe !

"Voi prefera intotdeauna rozul lalelelor si floricelele insemnate cu negru, definitiv, de seringa sterila, direct pe partea stanga a inimii sau a gleznei; voi tremura cu Metallica in concert, alaturi de o filarmonica, si, cu muzca lor tasnind sexy din buzunare, voi fi vie ca o fata Bond, voi fi extatica si exaltata si voi fugi ca o disperata pe 'planeitaatea care ucide. " 

Recenzia o puteti citi dand click pe urmatorul link : RECENZIE <===

3. Ziua de maine o sa mi-o petrec numai pe blogurile pe care nu le-am putut accesa in aceste zile.Vreau sa fiu la zi cu tot ce scrieti ! :D

4.Acum 4 zile am facut un articol in care am reamintit poezia pe care am compus-o impreuna cu Dudus deoarece acea poezie s-a bucurat de un real succes si asta nu o spun eu ci o arata statisticile . Si surprind din nou zicandu-va ca articolul in care am facut aceasta ,,reamintire" a ajuns pe locul 3 avand cele mai multe accesari.
Locul 2 : Poezie - Doua iubiri in aceeasi lume (cu Dudus)
Locul 3:Sa ne reamintim : Doua iubiri in aceeasi lume!

Poezia o puteti citi AICI

Va multumesc mult pentru accesari si vorbele frumoase si ma bucur ca va place aceasta poezie. Iti multumesc mult Dudus pentru ca ai fost de acord sa facem acea poezie!

5.Tot maine revin cu un articol , acum nu am timpul necesar sa ma gandesc ce tema sa ,,abordez" , mai am de instalat programe pe pc !

Noapte buna tuturor >:D<
Share:

4 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!