20.09.2012

Cautari amuzante (3)

A venit randul unei noi ,,sesiuni" de cautari amuzante asa ca am decis sa vi le prezint . Persoanele care au tastat aceste ,,perle" au ajuns pe blogul meu in urma cautarilor :

1. ,,am luat bacul" - Si asteptai sa-ti spuna google : CONGRATULATIONS ?
2.,,nu am prietena" - si ? ti-o cauti pe internet ?
3. ,,nu scriu sa scriu" - zau ? si asta si cum ai scris-o ? din instinct sau intuitie ?
4. ,,profu de mate e un bou" - frumos compliment :D
5.,,am luat 5 la chimie" - Motiv de lauda , nu ?
6. ,,i-am dat iubitului 20.000 lei" - ce putin i-ai dat ! Astia-s banii de buzunar pe care ii dai iubitului tau sa se duca la shopping nu ?
7.,,te-am visat" - si nu-ti mai amintesti pe cine ai visat nu ? asa ca il cauti pe google ; buna alegere :)
8.,,cum pot castiga la loto?" - participand si cumparand bilete :D
9.,,am pierdut 1 leu" - si ii cauti pe google ?
10.,,cum se vorbeste cu o fata" - what? la faza asta NO COMMENT :)) e prea tare... adica cand citesti asa ceva chiar nu mai ai ce sa comentezi :))
Share:

4 comentarii:

  1. ai fi surprins cat de greu le este unora sa vorbeasca cu o fata, si nu orice - ca despre fotbal si gel de par poate sa vorbeasca oricine - dar despre ceva care chiar sa o intereseze.

    :) amuzanta postare

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, abia acum am vazut postarea asta.. toate cautarile sunt super amuzante :)) aia cu proful de mate ma da pe spate :P

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!