03.09.2012

S-a sfarsit vara

Ma bucur ca a trecut vara. Aceasta vara a fost una foarte incarcata pentru mine , de-aceea ma bucur ca a trecut , dar mie imi place vara :D mai ales ca sunt nascut vara :) Eu si vara avem o legatura stransa , daca as putea spune asa...hihi.
Cum fiecare isi face o lista cu ce doreste sa faca pe timpul verii , asa am avut si eu una facuta , dar nu am indeplinit nimic dupa lista .In schimb au aparut multe alte lucruri neprevazute care le-au inlocuit pe cele planuite.

Multe lucruri despre aceasta vara nu am de spus...doar ca ne-a topit cu caldura ei !


Share:

14 comentarii:

  1. Si mie imi place tare mult vara si sunt nascuta iarna. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vara asta pentru mine a fost P-L-I-C-T-I-C-O-A-S-Ă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vara e cea mai tare! Poate...unde avem vacanta ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine vara a fost activa dar nu cu lucruri distractive !

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mine a trecut destul de greu.. ma asteptam la multe la inceputul verii.. cum ar fi sa mai plec undeva, pe langa mersul la mare.. dar n-a mai fost sa fie, asa ca de mai mult de o luna stau in casa..
    ma rog, in oras, nu in casa :)) ca putrezeam daca stateam doua luni in casa fara sa ies :P

    RăspundețiȘtergere
  6. bine ca a trecut:)) ca m-am saturat de atata caldura;))

    RăspundețiȘtergere
  7. E bine ca macar te-ai indragostit. Nu conteaza daca nu ai reusit sa faci lucrurile de pe lista,atata timp cat ai reusit sa simti cel mai frumos sentiment :x

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu pot sta prea mult timp inschis intre 4 pereti.Cred ca daca stateam tot timpul in casa albeam in cap :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda... știu cum e! Din toate planurile pe care le aveam, nu am reușit să duc la îndeplinire niciunul. Sincer, chiar îmi doream alte lucruri pentru vara asta. Spre exemplu, cam pe acum ar fi trebuit să mă îmbarc într-un tren spre Otopeni, apoi într-un avion cu destinația Scoția sau U.K. Din păcate, nu a fost să fie... Chiar am fost un pierde vară vara asta. Și am eu un sentiment că și următoarele 3 veri vor fi la fel de cretine, deoarece cel mai probabil ca student, în vacanță va trebui să lucrez. Mai am o lună de zile și o să fiu un roboțel de zile mari: facultate, serviciu, iar apoi somn! Hmm... clar! Următorii 3 ani or să fie o rutină odioasă!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!