11.09.2012

Manipulare prin comunicare

Manipularea este un mod de a influenta o persoana cu ajutorul unor tactici ascunse sau abuzive spre schimbarea unei decizii sau influentarea unor ganduri .
Manipularea nu este chiar un lucru negativ , aceasta metoda fiind folosita de unii doctori asupra pacientilor pentru a convinge respectiva persoana sa se lase de droguri (este doar un exemplu).
Atunci cand oamenii simplii cunosc aceste tactici si le folosesc cred cu tarie ca este un lucru negativ deoarece cei care practica aceste lucruri isi urmaresc propriile interese .

Daca aveti propuneri de teme , va rog sa mi le lasati intr-un comm!




Share:

10 comentarii:

  1. Asa o parte din aceasta manipulare poate fi negativa ,mai ales pentru cei ce se lasa usor influnetati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum putem sa manipulam prin cuvinte, poate fi o tema. :D mi-ar placea sa citesc :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant.
    Bine te-am regăsit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cei mai mari manipulatori cred ca sunt politicienii. Dar populatia incepe sa nu le mai pice in plasa.. Manipulatoare sunt in general persoanele puternice la caracter, autoritare, viclene.. Si ele se formeaza inca de cand sunt copii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred că aceasta este tehnica nr. 1 a zilelor noastre.Orice se face doar prin manipulare şi şantaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aproape orice...Iubirea adevarata nu o poate castiga nimeni prin manipulare sau santaj.

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!